Planuj pracę w magazynie i kolejne kroki w e-biznesie

Raporty w czasie rzeczywistym

Planowanie

Planuj pracę w magazynie i kolejne kroki w e-biznesie

Analiza danych to niezbędny element e-Commerce. Dlatego bieżący dostęp do ważnych informacji jest kluczowy, by planować pracę i kolejne kroki w biznesie online. Wygodne Zwroty oferują możliwość pełnego dostępu do danych na temat nadanych zwrotów, zanim dotrą one do magazynu. Raport dostępny jest w formie wygodnego i czytelnego arkusza, zawierającego informacje o zwrotach, realizowanych za pośrednictwem naszej usługi. Raporty działają w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżąco kontrolować zarejestrowane w naszym systemie przesyłki zwrotne. Dzięki temu na bieżąco wiesz, kiedy nadane zwroty dotrą do magazynu Twojego sklepu internetowego oraz który przewoźnik je dostarczy. Tym samym możesz skuteczniej zorganizować pracę Twojego zespołu. Dodatkowo od razu znasz powody rezygnacji z zakupu wskazane przez poszczególnych konsumentów i dlatego możesz szybko reagować na ich decyzje, jak również lepiej planować podejmowane w przyszłości działania.

Możliwości w raporcie zwrotów i korzyści z analizy danych

Nasz arkusz z raportem zwrotów to przyjazna i czytelna forma prezentowania danych na temat przesyłek zwrotnych, utworzonych przez klientów Twojego e-sklepu w usłudze Wygodne Zwroty. 
Wszystkie ważne informacje, zebrane są w jednym miejscu, w czytelnej formie, tworzące historię zwrotów obsługiwanych przez Twój sklep internetowy.

Dzięki temu możesz na bieżąco reagować, planować z wyprzedzeniem pracę Twojego magazynu, łatwo koordynować całą logistykę zwrotów, a także podejmować trafne decyzje biznesowe.  
Wykorzystaj systemowe podejście do danych, by wiedza o klientach Twojego sklepu internetowego była pełniejsza.

Informacje, które dostępne są w raporcie, to m. in.:

  • numer przesyłki ze zwrotem towaru; 
  • data jej nadania; 
  • data doręczenia, jeśli przesyłka dotarła już do Ciebie; 
  • informacja o przewoźniku, transportującym przesyłkę; 
  • numer zamówienia, którego dotyczy zwrot; 
  • dane konsumenta; 
  • powód zwrotu; 
  • a nawet numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić konsumentowi wpłacone środki.

Możliwości arkusza z raportem

Korzyści z raportowania zwrotów

Łatwa analiza powodów zwrotów

Lepsze zrozumienie decyzji zakupowych klientów

Możliwość personalizacji arkusza zgodnie z procesem obsługi zwrotów w sklepie internetowym

Bieżąca kontrola nad rezygnacjami z zakupów

Tworzenie własnych raportów, zestawień, wykresów na podstawie otrzymanych danych

Optymalizacja pracy magazynu i logistyki zwrotów. Dostęp do bieżących informacji o nadanych przesyłkach

Zobacz, jak raport zwrotów działa w praktyce