dzielimy się wiedzą

Wideoblog

Zobacz filmy, które udzielą Ci odpowiedzi na najważniejsze pytania, związane z funkcjonowaniem sklepów internetowych i właściwym kształtowaniem polityki zwrotów

Proces zwrotu towaru - jak działają Wygodne Zwroty4:51

Jak dobrze zorganizować proces zwrotu towaru w sklepie internetowym?

Zwrot towaru - Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w sklepie internetowym?8:45

Co mogę zrobić, żeby minimalizować zwroty towarów w moim e-sklepie?

Regulamin sklepu internetowego9:8

Jak przygotować dobry regulamin sklepu internetowego?

karta produktu w sklepie internetowym6:23

Jak przygotować dobrą kartę produktu w sklepie internetowym?

Platforma marketplace czy własny sklep online - co wybrać?7:17

Platforma marketplace czy własny sklep online - co wybrać, by osiągnąć sukces w e-commerce?

Formularz zwrotu towaru online9:54

Formularz zwrotu online czy tradycyjny? Jaki formularz zwrotu towaru sprawdzi się lepiej w moim e-sklepie?

Darmowe zwroty czy płatne - jaki model płatności za przesyłki ze zwrotem towaru zaoferować?6:48

Darmowe zwroty czy płatne? A może inne rozwiązanie? Jaki model płatności za przesyłkę zwrotną najlepiej zaoferować?

Wymiana towaru i zwrot na kartę podarunkową - alternatywne możliwości dla zwrotu w sklepie internetowym5:58

Jakie alternatywne możliwości dla zwrotu towaru mogę zaproponować klientom mojego e-sklepu?

Polityka zwrotów w sklepie internetowym11:51

Jak przygotować i prowadzić dobrą politykę zwrotów w sklepie internetowym - na czym to polega?

Lojalny klient w sklepie internetowym7:58

Lojalny klient w sklepie internetowym - jakie działania możesz podjąć, by Twoi klienci z chęcią wracali po kolejne zakupy?

Porzucone koszyki w sklepie internetowym - jak zmniejszyć ich liczbę10:45

Porzucone koszyki w sklepie internetowym - jak mogę ograniczać problem i zmniejszyć ich liczbę w moim e-sklepie?

Zwrot a reklamacja - czym różnią się zwroty i reklamacje towaru w sklepie internetowym?9:28

Czym różnią się od siebie zwroty i reklamacje towaru w sklepie internetowym? Jaka jest procedura postępowania i kto ponosi koszt przesyłki w każdym z przypadków?

Czy sklep ma obowiązek przyjąć zwrot każdego towaru zakupionego przez Internet?4:37

Czy sklep internetowy musi przyjąć zwrot każdego towaru zakupionego przez konsumenta?

kontakt

Spodobał Ci się ten model współpracy?

Umów konsultacjęSkontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły