dzielimy się wiedzą
Wideoblog
Zobacz filmy, które udzielą Ci odpowiedzi na najważniejsze pytania, związane z funkcjonowaniem sklepów internetowych i właściwym kształtowaniem polityki zwrotów
![Proces zwrotu towaru - jak działają Wygodne Zwroty](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6O_jskWekewDPL_odc_1_Proces_zwrotu_towaru_jak_dzialaja_Wygodne_Zwroty-min.png?auto=format,compress)
Jak dobrze zorganizować proces zwrotu towaru w sklepie internetowym?
![Zwrot towaru - Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w sklepie internetowym?](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6NPjskWekewDN7_odc_2_Zwrot_towaru_jak_zmniejszyc_liczbe_zwrotow_w_e-sklepie.png?auto=format,compress)
Co mogę zrobić, żeby minimalizować zwroty towarów w moim e-sklepie?
![Regulamin sklepu internetowego](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6RwzskWekewDRq_odc_3_Regulamin_sklepu_internetowego_WygodneZwroty.pl.png?auto=format,compress)
Jak przygotować dobry regulamin sklepu internetowego?
![karta produktu w sklepie internetowym](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6SgjskWekewDSM_odc_4_karta_produktu_w_sklepie_internetowym_WygodneZwroty.pl_miniatura-2-.png?auto=format,compress)
Jak przygotować dobrą kartę produktu w sklepie internetowym?
![Platforma marketplace czy własny sklep online - co wybrać?](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6TQDskWekewDS9_odc_5_wlasny_sklep_internetowy_czy_platforma_marketplace_WygodneZwroty.pl_min.png?auto=format,compress)
Platforma marketplace czy własny sklep online - co wybrać, by osiągnąć sukces w e-commerce?
![Formularz zwrotu towaru online](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6UOTskWekewDUF_odc_6_formularz_zwrotu_towaru_WygodneZwroty.pl_min-1-.png?auto=format,compress)
Formularz zwrotu online czy tradycyjny? Jaki formularz zwrotu towaru sprawdzi się lepiej w moim e-sklepie?
![Darmowe zwroty czy płatne - jaki model płatności za przesyłki ze zwrotem towaru zaoferować?](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6UvzskWekewDUn_odc_7_darmowe_zwroty_czy_platne_jaki_model_platnosci_zaoferowac_w_e-sklepie_min.png?auto=format,compress)
Darmowe zwroty czy płatne? A może inne rozwiązanie? Jaki model płatności za przesyłkę zwrotną najlepiej zaoferować?
![Wymiana towaru i zwrot na kartę podarunkową - alternatywne możliwości dla zwrotu w sklepie internetowym](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6VlTskWekewDVD_odc_8_wymiana_towaru_i_zwrot_na_karte_podarunkowa_voucher_zakupowy_min.png?auto=format,compress)
Jakie alternatywne możliwości dla zwrotu towaru mogę zaproponować klientom mojego e-sklepu?
![Polityka zwrotów w sklepie internetowym](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6WXTskWekewDVx_odc_9_polityka_zwrotow_w_sklepie_internetowym-min.png?auto=format,compress)
Jak przygotować i prowadzić dobrą politykę zwrotów w sklepie internetowym - na czym to polega?
![Lojalny klient w sklepie internetowym](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zg6XlDskWekewDWW_odc_10_lojalny_klient_jak_utrzymac_klienta_w_sklepie_internetowym_min.png?auto=format,compress)
Lojalny klient w sklepie internetowym - jakie działania możesz podjąć, by Twoi klienci z chęcią wracali po kolejne zakupy?
![Porzucone koszyki w sklepie internetowym - jak zmniejszyć ich liczbę](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/ZhUNLhrFxhpPBY5z_odc_11_porzucone_koszyki_w_sklepie_internetowym_jak_zmniejszyc_liczbe_min.png?auto=format,compress)
Porzucone koszyki w sklepie internetowym - jak mogę ograniczać problem i zmniejszyć ich liczbę w moim e-sklepie?
![Zwrot a reklamacja - czym różnią się zwroty i reklamacje towaru w sklepie internetowym?](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zh0oRTjCgu4jz0uE_odc_12_zwrot_a_reklamacja_czym_roznia_sie_zwroty_i_reklamacje_w_sklepie_internetowym_min.png?auto=format,compress)
Czym różnią się od siebie zwroty i reklamacje towaru w sklepie internetowym? Jaka jest procedura postępowania i kto ponosi koszt przesyłki w każdym z przypadków?
![Czy sklep ma obowiązek przyjąć zwrot każdego towaru zakupionego przez Internet?](/cdn-cgi/image/width=3840/https://images.prismic.io/allekurier/Zii6JfPdc1huKuMB_odc_13_czy_sklep_ma_obowiazek_przyjac_zwrot_towaru_w_e-commerce_min.png?auto=format,compress)