Sklep internetowy Kazar
Potrzeba Klienta i nasze wyzwanie
KAZAR to uznana i rozpoznawalna marka, która w swojej ofercie posiada nie tylko obuwie, ale także m. in.: torby, walizki i akcesoria. Jak większość sklepów internetowych, związanych z branżą mody online, także i marka KAZAR mierzy się z problemem zwrotów konsumenckich. Ze względu na skalę działalności, znaczącym wyzwaniem dla e-sklepu stały się z czasem wzrastające koszty obsługi całego procesu zwrotu towarów. Firma miała także na uwadze chęć poprawy doświadczenia klienta oraz zaproponowania swoim konsumentom bardziej elastycznych rozwiązań w zakresie możliwości nadawania przesyłek zwrotnych. Marka zainteresowana była optymalizacją obsługi procesu zwrotu towarów wg zdefiniowanych indywidualnie i wyrażonych potrzeb.
Podsumowanie
Model płatności za przesyłkę
Zwroty darmowe dla sklepu - za przesyłkę zwrotną w 100% płaci konsument
Metoda uruchomienia usługi
Szybkie uruchomienie usługi - bez integracji systemowej
wyróżnione korzyści
Wdrożone przez Wygodne Zwroty rozwiązanie:
W trakcie przeprowadzonych konsultacji ze sklepem internetowym KAZAR zweryfikowano aktualnie funkcjonujące w procesie zwrotu towaru rozwiązanie oraz zarekomendowano uruchomienie optymalnego dla marki KAZAR wariantu naszej usługi.
Ze względu na konkretne potrzeby, które wskazał sklep internetowy, jako preferowany kierunek optymalizacji procesu zwrotu, zdecydowaliśmy o zaproponowaniu uruchomienia usługi Wygodne Zwrotu w standardowym wariancie, który zdecydowanie dominuje wśród sklepów internetowych, korzystających z naszego narzędzia. Jest to wariant, w którym:
- uruchomienie usługi jest maksymalnie uproszczone, nie wymaga żadnej integracji systemowej, a całość zajmuje zaledwie kilka minut
- 100% opłaty za przesyłkę zwrotną ponosi konsument, co minimalizuje koszty obsługi zwrotów po stronie e-sklepu.
W zakresie poprawy doświadczenia klienta, zarekomendowany wariant usługi Wygodne Zwroty uwzględniał:
- zasady zwrotów w sklepie internetowym KAZAR - https://wygodnezwroty.pl/kazar oraz łatwe przejście do nadania zwrotu towaru w usłudze Wygodne Zworty
- intuicyjny i wygodny dla konsumenta formularz zwrotu online, dostępny bezpośrednio na stronie internetowej Wygodne Zwroty - https://wygodnezwroty.pl/kazar
- indywidualną personalizację formularza i jego branding wg wytycznych e-sklepu
- możliwość wyboru wiodących przewoźników (InPost, DPD, DHL, GLS), w celu ułatwienia konsumentom nadania przesyłki zwrotnej w dogodny sposób
- do dyspozycji konsumentów, dokonujących zwrotu, ponad 40 tysięcy punktów nadawczych - m.in. sieć sklepów Żabka, Auchan, Carrefour, Kaufland, Groszek, ABC, Delikatesy Centrum, saloniki prasowe Inmedio oraz automaty paczkowe firm: InPost i DPD
- możliwość nadania przesyłki bez konieczności drukowania etykiety adresowej, w zależności od wybranego przewoźnika
W zakresie poprawy usprawnienia logistyki zwrotów, zarekomendowany wariant usługi Wygodne Zwroty uwzględniał:
- łatwa identyfikacja zwrotów w magazynie, bez konieczności otwierania przesyłki
- pełny raport o nadanych zwrotach, dostępny w czasie rzeczywistym w formie intuicyjnego arkusza kalkulacyjnego online
- usprawnienie planowania pracy w magazynie i optymalizacja logistyki zwrotów, dzięki danym o zwrotach, zawartym w raporcie, które obejmują informacje, takie jak np.: data nadania zwrotu, kod nadania, numer przesyłki, przewoźnik transportujący przesyłkę, dane klienta, powód zwrotu, nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wpłacone środki