Zwrot do Portform

Portform zwrot – jak zwrócić zakupy do Portform?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 18.01.2024

Zwrot zakupów online może być czasem problematyczny i skomplikowany. Jednak dzięki rozwiązaniu Wygodne Zwroty, proces ten stał się nie tylko prostszy, ale również bardziej wygodny. Jeśli zastanawiasz się, jak zwrócić produkt zakupiony przez internet bez zbędnych trudności, to koniecznie przeczytaj nasz artykuł. W bazie Wygodnych Zwrotów znajduje się już ponad 10 tysięcy sklepów, w tym również Portform, które umożliwiają zwrot bez zobowiązań. Dowiedz się więcej o tej usłudze i przekonaj się, jak łatwo można zwrócić zakupy online. Zapraszamy do lektury!

O zwrotach konsumenckich w Polsce

W Polsce zwroty konsumenckie dotyczące zakupów online regulowane są przez ustawę o prawach konsumenta. Zgodnie z nią, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, bez podawania przyczyny. Jednak warto pamiętać, że sklepy internetowe mają możliwość wprowadzenia własnej polityki zwrotów, która może wydłużyć ten okres nawet do 30, 60 a nawet 100 dni. Dlatego przed dokonaniem zakupu warto zapoznać się z regulaminem danego sklepu, aby dowiedzieć się, jak długo możemy zwrócić zakupiony produkt.

O rozwiązaniu Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zwrócić nietrafione zakupy do sklepów internetowych w prosty i szybki sposób. Wystarczy wybrać sklep z listy, nadając przesyłkę wybraną firmą kurierską, zanieść ją do punktu nadania i gotowe! Wszystko odbywa się wygodnie i bez zbędnych formalności, a wszystkie sklepy znajdują się w jednym miejscu. Nie trzeba drukować etykiety czy adresować przesyłki, ponieważ kurier nie przyjeżdża po nią. Można to zrobić w dogodnym dla siebie czasie, bez konieczności czekania na kuriera. Obecnie Wygodne Zwroty obsługiwane są przez aż 44 tysiące punktów nadawczych, a ta liczba nadal się zwiększa. Dodatkowo, za przesyłkę można zapłacić za pomocą przelewów błyskawicznych Przelewy24 lub Blikiem. Zachęcamy do skorzystania z usługi Wygodne Zwroty, która umożliwia łatwe i wygodne zwroty zakupów.

Jak nadać zwrot do Portform na stronie Wygodne Zwroty? 

Żeby dokonać zwrotu do Portform wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:

  1. KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
  2. KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
  3. KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
  4. KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Portform to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Portform, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Informacje o Portform

Portform jest sklepem specjalizującym się w sprzedaży wyposażenia kuchni. Jest to renomowany sklep, który cieszy się uznaniem klientów dzięki swojej niezawodności i profesjonalizmowi. Portform oferuje szeroki wybór wysokiej jakości produktów, które są niezbędne do kompletnego wyposażenia każdej kuchni. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dbałości o najdrobniejsze szczegóły, sklep Portform zapewnia swoim klientom pełne zadowolenie i satysfakcję z zakupów.

Często zadawane pytania

Jakie produkty można zwrócić?
Jak poprawnie zapakować zwrot do Portform?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?