Zwrot do Polimat

Polimat zwrot – jak zwrócić zakupy do Polimat?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 18.01.2024

Zastanawiasz się, jak łatwo i wygodnie zwrócić zakupy zrobione w sklepie internetowym? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie! Wygodne Zwroty to usługa, która umożliwia prosty zwrot zakupów online na kilka sposobów. A teraz to jeszcze prostsze dzięki współpracy z Polimat i ponad 10 tysiącami innych sklepów. Nie trać czasu na niepotrzebne formalności - przeczytaj nasz artykuł i skorzystaj z usługi Wygodne Zwroty. Odkryj, jak łatwo można zwrócić produkty na próbę i bez żadnych zobowiązań.

O zwrotach konsumenckich w Polsce

W Polsce zwroty konsumenckie zakupów dokonanych przez internet regulowane są zarówno ustawowo, jak i przez politykę sklepu. Zgodnie z prawem konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Jednak warto zaznaczyć, że sklepy mają możliwość zastosowania własnej polityki zwrotów, co oznacza, że okres na zwrot może być wydłużony do 30, 60 a nawet 100 dni. Aby dowiedzieć się o szczegółach dotyczących zwrotów, warto zapoznać się z regulaminem danego sklepu, gdzie znajdują się informacje na ten temat.

O rozwiązaniu Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zwrócić nietrafione zakupy do sklepów internetowych. Niezależnie od tego, z którego sklepu dokonaliśmy zakupu, możemy teraz łatwo i wygodnie nadać przesyłkę do wybranego punktu nadawczego. Nie musimy już drukować etykiety ani adresować przesyłki - wszystko odbywa się w jednym miejscu. I co najważniejsze, nie musimy czekać na kuriera, aby odebrał naszą przesyłkę. Obecnie Wygodne Zwroty obsługiwane są przez aż 44 tysiące punktów nadawczych, a ta liczba nadal rośnie! Jeśli zastanawiasz się, jak zapłacić za przesyłkę, to również nie ma problemu. Możesz skorzystać z przelewów błyskawicznych Przelewy24 lub Blikiem. Zachęcamy do skorzystania z usługi Wygodne Zwroty - to szybkie, wygodne i bezproblemowe rozwiązanie dla wszystkich osób, które chcą zwrócić niechciane zakupy.

Jak nadać zwrot do Polimat na stronie Wygodne Zwroty? 

Żeby dokonać zwrotu do Polimat wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:

  1. KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
  2. KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
  3. KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
  4. KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Polimat to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Polimat, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Informacje o Polimat

Sklep o nazwie Polimat specjalizuje się w sprzedaży wyposażenia łazienek. Jest to miejsce, które cieszy się opinią dobrego, sprawdzonego i profesjonalnego dostawcy artykułów do łazienek. Klientów przyciąga szeroki asortyment wysokiej jakości produktów, które są dostosowane do różnych gustów i preferencji. Sklep Polimat zapewnia wyjątkową obsługę, doradztwo i pomoc w wyborze odpowiednich rozwiązań, dzięki czemu każde zakupy stają się łatwe i satysfakcjonujące.

Często zadawane pytania

Jakie produkty można zwrócić?
Jak poprawnie zapakować zwrot do Polimat?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?