Zwrot do Maxcom

Maxcom zwrot – jak zwrócić zakupy do Maxcom?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 24.12.2023

O zwrotach konsumenckich w Polsce

O rozwiązaniu Wygodne Zwroty

Jak nadać zwrot do Maxcom na stronie Wygodne Zwroty? 

Żeby dokonać zwrotu do Maxcom wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:

  1. KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
  2. KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
  3. KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
  4. KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Maxcom to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Maxcom, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Informacje o Maxcom

Często zadawane pytania

Jakie produkty można zwrócić?
Jak poprawnie zapakować zwrot do Maxcom?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?