Matura100procent zwrot – jak zwrócić zakupy do Matura100procent?
Wygodne Zwroty
- zwroty
24.12.2023
O zwrotach konsumenckich w Polsce
O rozwiązaniu Wygodne Zwroty
Jak nadać zwrot do Matura100procent na stronie Wygodne Zwroty?
Żeby dokonać zwrotu do Matura100procent wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:
- KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
- KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
- KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
- KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Matura100procent to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Matura100procent, przejdź do formularza
1
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
2
Utwórz przesyłkę zwrotną
3
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Informacje o Matura100procent
Często zadawane pytania
Jakie produkty można zwrócić?
Nieużywane, nieotworzone i nienoszone.
Jak poprawnie zapakować zwrot do Matura100procent?
Zwrot do Matura100procent musi zostać dokładnie zapakowany. Najlepiej użyć do tego oryginalnego pudełka. Jeżeli nie posiadasz dedykowanego pudełka zapakuj produkty w foliopak lub inne kartonowe pudełko i zabezpiecz wszystko taśmą.
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?
To zależy od regulaminu danej firmy przewozowej - nie każda firma kurierska wymaga drukowania etykiety zwrotnej.