Marie Zelie zwrot – jak zwrócić zakupy do Marie Zelie?
Wygodne Zwroty
- zwroty
24.12.2023
O zwrotach konsumenckich w Polsce
O rozwiązaniu Wygodne Zwroty
Jak nadać zwrot do Marie Zelie na stronie Wygodne Zwroty?
Żeby dokonać zwrotu do Marie Zelie wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:
- KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
- KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
- KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
- KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Marie Zelie to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Marie Zelie, przejdź do formularza
1
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
2
Utwórz przesyłkę zwrotną
3
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Informacje o Marie Zelie
Często zadawane pytania
Jakie produkty można zwrócić?
Nieużywane, nieotworzone i nienoszone.
Jak poprawnie zapakować zwrot do Marie Zelie?
Zwrot do Marie Zelie musi zostać dokładnie zapakowany. Najlepiej użyć do tego oryginalnego pudełka. Jeżeli nie posiadasz dedykowanego pudełka zapakuj produkty w foliopak lub inne kartonowe pudełko i zabezpiecz wszystko taśmą.
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?
To zależy od regulaminu danej firmy przewozowej - nie każda firma kurierska wymaga drukowania etykiety zwrotnej.