Zwrot do ExtraKominki

ExtraKominki zwrot – jak zwrócić zakupy do ExtraKominki?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 14.11.2023

Zwrot zakupów online może wydawać się skomplikowany, ale na szczęście istnieje wiele sposobów, które ułatwiają ten proces. Jednym z nich jest innowacyjne rozwiązanie o nazwie Wygodne Zwroty. Dzięki niemu, zakup produktów na próbę i bez zobowiązań staje się jeszcze prostszy. W bazie Wygodnych Zwrotów znajduje się już ponad 10 tysięcy sklepów, w tym ExtraKominki i wiele innych renomowanych marek. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego innowacyjnego rozwiązania i skorzystać z usługi Wygodne Zwroty, zapraszamy do lektury naszego artykułu. Przekonaj się, jak łatwo i bezpiecznie możesz zwrócić zakupy online!

O zwrotach konsumenckich w Polsce

W Polsce zwroty konsumenckie zakupów dokonanych przez internet regulowane są przede wszystkim przez ustawę o prawach konsumenta. Przepisy te określają, że konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podawania przyczyny. Jednak warto zaznaczyć, że sklepy internetowe często ustalają własną politykę zwrotów, która może być bardziej przyjazna dla klienta. Dlatego też, okres na zwrot towaru może wynosić nawet 30, 60 a nawet 100 dni. Aby dowiedzieć się, jak długi jest termin na dokonanie zwrotu w danym sklepie, warto zapoznać się z regulaminem i zasadami sprzedaży dostępnymi na stronie internetowej.

O rozwiązaniu Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia łatwe i wygodne zwracanie nietrafionych zakupów do sklepów internetowych. Teraz nie musisz już martwić się formalnościami ani drukowaniem etykiety czy adresowaniem przesyłki. Wszystkie sklepy są dostępne w jednym miejscu, co sprawia, że proces zwrotu staje się jeszcze prostszy. Nie musisz czekać na kuriera, aby odebrał Twoją przesyłkę - teraz możesz samodzielnie nadawać ją w jednym z 44 tysięcy punktów nadawczych, które cały czas przybywają. To oznacza, że możesz to zrobić w dogodnym dla Ciebie czasie, bez żadnych opóźnień. Co więcej, za przesyłkę możesz zapłacić za pomocą przelewów błyskawicznych Przelewy24 lub Blikiem. Niezależnie od tego, jakie są Twoje preferencje płatnicze, Wygodne Zwroty są dostępne dla Ciebie. Zachęcamy Cię do skorzystania z tej usługi, która gwarantuje wygodę, prostotę i brak zbędnych formalności.

Jak nadać zwrot do ExtraKominki na stronie Wygodne Zwroty? 

Żeby dokonać zwrotu do ExtraKominki wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:

  1. KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
  2. KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
  3. KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
  4. KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep ExtraKominki to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu ExtraKominki, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Informacje o ExtraKominki

ExtraKominki to sklep, który oferuje szeroki wybór wyposażenia domu. Znany jako godny zaufania i profesjonalny dostawca, ExtraKominki cieszy się dobrą reputacją w branży. W asortymencie sklepu znajdują się różnorodne produkty, które spełniają wysokie standardy jakości. Klienci mogą być pewni, że znajdą tu niezbędne artykuły do wyposażenia swojego domu. ExtraKominki zapewnia fachową obsługę, doradztwo i wsparcie, aby zapewnić pełną satysfakcję klientom. Sklep ten jest idealnym miejscem dla osób poszukujących solidnych i niezawodnych produktów do swojego domu.

Często zadawane pytania

Jakie produkty można zwrócić?
Jak poprawnie zapakować zwrot do ExtraKominki?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?