Zwrot do Apart

Apart zwrot – jak zwrócić zakupy do Apart?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.09.2023

Zwrot zakupów online może wydawać się skomplikowany, jednak w przypadku sklepu internetowego Apart jest to naprawdę proste. Istnieje kilka sposobów na dokonanie zwrotu, a jednym z najbardziej popularnych jest rozwiązanie o nazwie Wygodne Zwroty. Dzięki niemu, zakup produktów na próbę i bez zobowiązań staje się jeszcze łatwiejszy. Co więcej, w bazie Wygodnych Zwrotów znajduje się już ponad 10 tysięcy sklepów, w tym również Apart. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat i skorzystać z tej usługi, koniecznie przeczytaj cały artykuł. Nie zwlekaj, Wygodne Zwroty to idealne rozwiązanie dla Ciebie!

O zwrotach konsumenckich w Polsce

W Polsce zwroty konsumenckie zakupów online są uregulowane przez prawo. Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jednak warto pamiętać, że sklepy internetowe mają możliwość ustalenia własnej polityki zwrotów, dlatego okres na zwrot może być różny. Niektóre sklepy oferują nawet 30, 60 a nawet 100 dni na zwrot towaru. Aby dowiedzieć się o szczegółach dotyczących zwrotów, należy zapoznać się z regulaminem danego sklepu. Tam znajdziemy informacje na temat procedury zwrotu oraz warunków, które muszą być spełnione, aby zwrot był możliwy.

O rozwiązaniu Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia zwrot nietrafionych zakupów do sklepów internetowych w sposób prosty i wygodny. Dzięki tej usłudze, nie musisz martwić się o drukowanie etykiety czy adresowanie przesyłki - wszystko odbywa się w jednym miejscu. Już teraz możesz wybrać sklep z listy, nadaj przesyłkę wybraną firmą kurierską, zanieś do punktu nadania i gotowe! To niezwykle wygodne rozwiązanie, które pozwala uniknąć zbędnych formalności. Czy kurier przyjedzie po moją przesyłkę? Nie, nie musisz czekać na kuriera - przesyłkę możesz samodzielnie nadać w jednym z 44 tysięcy punktów nadawczych, które obsługują Wygodne Zwroty. Ta liczba stale rośnie, zapewniając jeszcze większą dostępność usługi. A jak zapłacić za przesyłkę? Nic prostszego! Możesz skorzystać z przelewów błyskawicznych Przelewy24 lub Blikiem. Wygodne Zwroty to nie tylko łatwe i przyjemne rozwiązanie, ale także oszczędność czasu i energii. Zachęcamy więc do skorzystania z tej usługi i cieszenia się prostotą zwrotów zakupów online!

Jak nadać zwrot do Apart na stronie Wygodne Zwroty? 

Żeby dokonać zwrotu do Apart wystarczy wykonać 4 poniższe kroki:

  1. KROK 1: Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z listy sklepów wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić swoje zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów i ta liczba wciąż rośnie.
  2. KROK 2:Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane i opłacić przesyłkę. Bez drukowania etykiety i bez adresowania paczki.
  3. KROK 3: Nadaj przesyłkę w punkcie. Swoją paczkę zanieś do punktu nadania. Do dyspozycji masz 44 tysiące punktów takich jak Paczkomaty InPost, czy sklepy: Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
  4. KROK 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy przez sklep Apart to maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Apart, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Informacje o Apart

Apart to sprawdzony i profesjonalny sklep, specjalizujący się w sprzedaży biżuterii. Jego renoma opiera się na wieloletnim doświadczeniu i zaufaniu klientów. W sklepie Apart znajdziemy szeroki wybór wysokiej jakości biżuterii, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Dzięki fachowej obsłudze i trosce o detale, zakupy w tym sklepie są gwarancją satysfakcji. Apart to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś wyjątkowego dla siebie lub idealny prezent dla bliskiej osoby.

Często zadawane pytania

Jakie produkty można zwrócić?
Jak poprawnie zapakować zwrot do Apart?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?