Zwrot to Camoshop

Zwrot to Camoshop - jak nadać paczkę ze zwrotem do Camoshop?

Zakupy online są nie tylko wygodne, ale także znacznie oszczędzają nasz czas. Nie musimy marnować go na stanie w korkach czy długich kolejkach sklepowych, ponieważ dokonywanie zakupów przez internet zajmuje zazwyczaj tylko kilka minut. Co jednak w przypadku, gdy zamówimy niewłaściwy rozmiar lub fason? Nawet w takiej sytuacji nie ma powodu do zmartwień. Proces zwrotu do Camoshop jest szybki i bezproblemowy! Wystarczy, że skorzystasz z naszej platformy Wygodne Zwroty i za jej pomocą odeślesz swoją przesyłkę. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat procedury zwrotów, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!

Przydatne informacje dotyczące zwrotów

W przypadku, gdy klient chciałby skontaktować się z obsługą sklepu, istnieje możliwość przesłania wiadomości e-mail na poniższy adres: sklep@camoshop.pl lub skontaktować się telefonicznie: 502577555. Adres, na który należy kierować paczkę ze zwrotem to: CAMOSHOP ul. Bysławska 84 wejście B II piętro 04-993 Warszawa. 

Jak nadać zwrot krok po kroku? 

Pozostań na naszej stronie i wykonaj poniższe kroki, aby nadać paczkę ze zwrotem: 

KROK 1: Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar. Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu camoshop, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

W jaki sposób spakować paczkę ze zwrotem?

Najlepiej spakuj zwracane przedmioty w kartonowe opakowanie, umieszczając je wewnątrz razem z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, dostępnym na stronie internetowej sklepu. Upewnij się, że zwracane produkty nie wykazują żadnych oznak nieprawidłowego użytkowania oraz posiadają wszystkie niezbędne metki i ewentualne zabezpieczenia. Zabezpiecz paczkę stretchem lub foliopakiem i w widocznym miejscu zapisz kod nadania, jeżeli taką formę wybrałeś.

Czego nie można zwrócić do Camoshop?

Do sklepu internetowego Camoshop nie można zwrócić produktów posiadających ślady użytkowania. Produkty muszą mieć oryginalne metki, brak uszkodzeń i zniszczeń. Sklep także zaznacza, że nie przyjmuje zwrotów rzeczy wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta.