• Start
  • Blog
  • Zwrot do X-Kom - jak nadać zwrot do sklepu internetowego?

Zwrot do X-Kom - jak nadać zwrot do sklepu internetowego?

Zakupy przez internet są bardzo popularne z powodu łatwo dostępnych stron internetowych, które umożliwiają nam przeglądanie ofert sklepów i dokonywanie zakupów z własnego domu. Gdy produkt nie spełni naszych oczekiwań, istnieje możliwość jego zwrotu. Dzięki platformie Wygodne Zwroty, proces ten jest szybki i bezpieczny. W bazie danych mamy już ponad 10 tysięcy sklepów, w tym X-Kom. Przekonaj się sam, że zwrot produktów do X-Kom nie stanowi żadnego problemu i zajmie ci tylko kilka minut. Zapoznaj się z artykułem poniżej, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat procedury zwrotów.

Co oferuje swoim klientom sklep X-Kom?

Sklep X-Kom skupia się na tym, aby klienci, którzy korzystają z jego usług, mogli czuć się w pełni zadowoleni z zakupów. Widać to po pozytywnych opiniach w komentarzach na temat usług sklepu X-Kom. Na stronie internetowej znajdziemy bogaty asortyment, który ciągle powiększany jest o najnowocześniejsze produkty. Dla osób szukających okazji przygotowywane są różnorodne przeceny i przedsprzedaże. W X-Kom m.in. znajdziemy laptopy i komputery (laptopy biznesowe czy komputery stacjonarne), smartfony, czytniki ebooków, produkty i akcesoria dla miłośników gier. Oprócz tego zakupimy także telewizory, kino domowe, projektory czy głośniki i słuchawki. Oferta sklepu internetowego jest ogromna. Warto z nią się bliżej zapoznać i znaleźć wymarzony produkt dla siebie lub kogoś bliskiego.

Kontakt do obsługi sklepu X-Kom

W razie ewentualnych pytńa możliwy jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 lub w weekend od 8:00 do 19:00 można skontaktować się telefonicznie pod wskazany numer: 34 377 00 00 lub za pomocą aplikacji WhatsApp. Napisać można również na adres e-mail salonu x-kom@x-kom.pl

Jak krok po kroku odesłać nietrafione zamówienie?

Jeżeli zdecydowałeś się zwrócić zamówienie, wykonaj poniższe kroki. Na początku pamiętaj, aby wypełnić formularz zwrotu. Pamiętaj, że masz na to 15 dni od dnia otrzymania przesyłki. Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty szybko nadasz paczkę ze zwrotem:

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do X-Kom. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Ile jest czasu na zwrot do X-Kom?

Każdy klient sklepu internetowego X-Kom ma 15 dni na od dnia dostarczenia paczki zwrot swojego nietrafionego zamówienia. Mogą zdarzyć się sytuacje, w których długość zwrotu będzie inne, ale taka informacja powinna zostać zawarta w opisie danego produktu.

Jaki jest adres zwrotu produktów?

Adres, na który należy nadać paczkę ze zwrotem to: x-kom sp. z o.o., ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa.

Jakie rzeczy nie podlegają zwrotowi?

Do sklepu internetowego X-Kom nie można zwrócić treści cyfrowych, które nie zostały zapisane na trwałym nośniku, produktów wykonanych na indywidualne życzenie klienta, rozpakowanych produktów z oryginalnych zabezpieczeń, produktów higienicznych zapakowanych specjalni, by dbać o ich bezpieczeństwo, np. słuchawki douszne czy środki i akcesoria czyszczące, a także odesłać nie można rzeczy, które łączą się z innymi produktami, np. tusz lub toner do drukarki.

Kiedy zwrot środków wypłynie na konto?

Pieniądze wpłyną na konto klienta w ciągu 7 dni roboczych, od kiedy produkt zostanie odebrany. Środki wpłyną na konto w sposób taki, w jaki zostało dokonane zamówienie.

Jak spakować zamówienie?

Zamówienie zwrotne zapakuj najlepiej w opakowanie, w którym je otrzymałeś. Pamiętaj, aby zapoznać się z regulaminem zwrotów, by odesłać kompletną rzecz spełniającą wszystkie warunki. Produkty nie mogą nosić żadnych uszkodzeń, nie mogą być niekompletne, bez oryginalnych zabezpieczeń. Zwracane produkty zabezpiecz folią bąbelkową i dokładnie zaklej. Całość umieć w kartonowym opakowaniu. Zaadresuj przesyłkę i nadaj. Pamiętaj, że staranne zapakowanie produktów chroni je przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu.

Czy można zgłosić awarię sprzętu? 

Tak, można. Jeśli zakupiona rzecz jest niesprawna i nie upłynęło jeszcze 15 dni roboczych od jej dostarczenia, to wypełnij formularz zwrotu. Ale w przypadku, gdy usterka pojawiła się później, masz prawo do zgłoszenia reklamacji produktu bezpośrednio u producenta lub w sklepie X-Kom.

Jak odesłać reklamowany produkt?

Jeżeli odsyłasz produkt chroniony hasłem, podaj je obsłudze lub usuń, ponieważ umożliwi to zajęcie się naprawą sprzętu. Paczka z reklamacją powinna zostać zapakowana w oryginalne opakowanie, musi  zawierać wszystkie akcesoria, który znajdowały się w zestawie. Niezbędny będzie również oryginał paragonu i kartą gwarancyjną oraz dowód rozszerzenia gwarancji, jeżeli została wykupiona. Całość dokładnie zabezpiecz, np. przy użyciu folii bąbelkowej lub innego wypełniacza.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu X-Kom, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę