Zwrot do Wadima - jak odesłać paczkę ze zwrotem do Wadima?
Wygodne Zwroty
- zwroty
13.01.2024
Sklep internetowy Wadima oferuje klientom różnorodny wybór bielizny osobistej i dodatków, przeznaczonych zarówno dla kobiet, mężczyzn, młodzieży, jak i dzieci. Na stronie sklepu w zakładkach "wyprzedaż" lub "outlet" dostępne są produkty w atrakcyjnych cenach. W trakcie zakupów online zawsze istnieje ryzyko niedopasowania rozmiaru lub niezaspokojenia oczekiwań. Z pomocą w takiej sytuacji przychodzą Wygodne Zwroty. Nasza platforma oferuje każdemu łatwe odesłanie niechcianego produktu. Sprawdź nasz artykuł i zobacz, że zwrot to nic strasznego.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu wadima, przejdź do formularza
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Utwórz przesyłkę zwrotną
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Jakie produkty można zwrócić do Wadima?
Sklep Wadima przyjmuje zwroty produktów, które są w stanie nienaruszonym. Zwracane przedmioty muszą być kompletne, pozbawione uszkodzeń, zniszczeń, plam i innych wad. Kluczowe jest, aby produkty posiadały wszystkie oryginalne metki i inne odpowiednie zabezpieczenia. Klient ma 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu, a w tym okresie należy zainicjować proces zwrotu. Po upływie tego czasu nie będzie możliwości odesłania żadnego produktu.
Jak zapakować zwrot do Wadima?
Najlepiej zapakuj paczkę ze zwracanym towarem do sklepu Wadima w oryginalne opakowanie, ewentualnie można skorzystać z kartonowego pudełka lub foliopaku. Do przesyłki dołącz ręcznie napisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Starannie zaklej paczkę, najlepiej używając szerokiej taśmy, aby zapewnić bezpieczny transport zwrotu do sklepu. Po otrzymaniu paczki sklep w ciągu 3 dni sprawdzi jej zawartość i stan. Jeśli wszystko będzie zgodne, zwrot środków zostanie przekazany na konto bankowe w ciągu 7 dni.
Jak nadać paczkę krok po kroku do Wadima?
Wykonaj poniższe kroki, aby nadać paczkę ze zwrotem:
ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie.
ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki.
ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.
Czy można złożyć reklamację?
Sklep Wadima oferuje opcję zgłaszania reklamacji. Jeśli produkt posiada wady fabryczne lub opis nie odpowiada rzeczywistości, może być poddany reklamacji. Wysyłając produkt z reklamacją, użyj przesyłki poleconej, uprzednio wypełniając dostępny na stronie sklepu formularz reklamacji. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni, a informacja zwrotna zostanie przekazana drogą mailową lub telefoniczną.