• Start
  • Blog
  • Zwrot do Stylówa.PRO - jak go dokonać?
jak zrobić zwrot do Stylówa.PRO

Zwrot do Stylówa.PRO - jak go dokonać?

Interesuje Cię kolarstwo i chcesz podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom? Na pewno będziesz potrzebować do tego odpowiednich akcesoriów oraz ubrań, dzięki którym będziesz mógł uprawiać ten sport w sposób profesjonalny, a przy tym bezpieczny. Być może zależy Ci również na tym, aby swoje hobby wzbogacić o stylowy wygląd używanych podczas jego uprawiania ubrań i akcesoriów. Sklepem, który zadba o zaspokojenie wszystkich tych potrzeb, jest internetowy sprzedawca produktów kolarskich Stylówa.PRO. Dokonując zakupu w tym sklepie nie musisz się martwić o to, co zrobić, jeśli na przykład wybrałeś zły rozmiar danego produktu. Zwroty Stylówa.PRO to naprawdę nic skomplikowanego - przekonaj się o tym, zapoznając się z poniższym poradnikiem.

Co można zakupić w sklepie Stylówa.PRO?

Oferta sklepu Stylówa.PRO obejmuje wiele produktów, takich jak m.in.:

  • odzież kolarska damska, męska i dziecięca: bluzy, czapki, kamizelki, ocieplacze na kolana, rękawiczki, skarpetki, bielizna termiczna, itp.
  • akcesoria kolarskie i części do rowerów, w tym m.in. oświetlenie, dzwonki rowerowe, kaski, torby i sakwy
  • różnorodne przedmioty nawiązujące do hobby kolarskiego, np. kubki z nadrukami, ozdoby do domu

Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc dokonać zwrotu?

Zwroty do sklepu Stylówa.PRO powinny być zasadniczo wykonane w terminie do 14 dni od momentu, w którym dokonano zakupu, jednak sklep nie trzyma się kurczowo tego terminu. Jeśli zatem zdarzyło się, że nieco już przekroczyłeś ten termin, nadal możesz spróbować wynegocjować możliwość zwrotu, kontaktując się ze sprzedawcą. 

Do zwrotu w Stylówa.PRO nadają sie tylko produkty, które nie były uprzednio używane oraz nie noszą żadnych uszkodzeń mechanicznych. Przed dokonaniem zwrotu upewnij się zatem, że towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i że nie brakuje przy nim żadnych oryginalnie dołączonych metek.

Jak szybko nadać zwrot do Stylówa.PRO?

Możesz nadać swój zwrot na dwa dostępne adresy: Stylówa.PRO, Al. Sikorskiego 3 lok. LU2, 02-758 Warszawa lub do paczkomatu WAW450M, al. Wilanowska 178, Warszawa. Istnieje również możliwość nadania szybkiego zwrotu poprzez nasz serwis Wygodne Zwroty. Twój zwrot trafi w takim przypadku na adres sklepu, jednak nie musisz nawet adresować swojej paczki: wystarczy kod zwrotu, który uzyskasz podczas rejestracji swojej przesyłki w naszym systemie. Oto instrukcja, jak nadać zwrot do Stylówa.PRO z użyciem naszej platformy:

  1. Rozpocznij proces rejestracji zwrotu w naszym systemie, wyszukując nazwę sklepu i klikając przycisk “nadaj zwrot”,
  2. Uzupełnij dane w formularzu nas stronie, zaczynając od wyboru firmy kurierskiej do obsługi wysyłki oraz określenia gabarytów paczki, a kończąc na uzupełnieniu potrzebnych danych do zwrotu, takich jak Twoje dane osobowe,
  3. Wnieś opłatę za nadanie paczki zwrotnej, korzystając z platformy Blik bądź Przelewy24,
  4. Przygotuj swoją paczkę do przesyłki - skorzystaj z oryginalnego opakowania i umieść je w dodatkowym opakowaniu zewnętrznym. W paczce powinny się znaleźć wypełniony papierowy formularz zwrotu oraz paragon z zakupu. Napisz kod zwrotu flamastrem lub długopisem w widocznym miejscu na opakowaniu zewnętrznym.
  5. Zanieś swoją gotową paczkę do wybranego punktu nadania. Możesz się spodziewać zwrotu pieniędzy za odesłane produkty przed upływem 14 dni od momentu nadania przesyłki zwrotnej.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu stylowa-pro, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę