Zwrot do sortshop.pl

Zwrot do Sortshop - jak nadać zwrot do Sortshop?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 13.01.2024

W dzisiejszym świecie zakupy online są powszechne i towarzyszą nam praktycznie codziennie. Ta forma nabywania produktów jest niezwykle wygodna i przyjemna. Dzięki dostępnym sklepom internetowym przez całą dobę, bez względu na miejsce i porę dnia czy nocy, możemy dokonywać zakupów. To samo dotyczy procesu zwrotów produktów, który można szybko i bezproblemowo zrealizować w kilka minut, bez obaw o bezpieczeństwo transakcji. Nasza platforma Wygodne Zwroty daje każdemu klientowi możliwość wybrania odpowiedniej formy zwrotu. Każda transakcja dokonywana na stronie jest bezpieczna i szybka, dzięki czemu zaoszczędzamy nasz czas. Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się, jak w kilka chwil zwrócić paczkę z niechcianymi produktami.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu sortshop, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Jak odesłać paczkę do Sortshop?

Wejdź na Wygodne Zwroty i nadaj paczkę ze zwrotem:

ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie. 

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

Jak poprawnie spakować zwrot do Sortshop?

Paczkę ze zwrotem do Sortshop zaleca się spakować w oryginalne opakowanie. Wewnątrz paczki warto umieścić formularz zwrotu, co przyspieszy ten proces. Etykiety na opakowaniu należy natychmiast usunąć, a całą przesyłkę dodatkowo zabezpieczyć szeroką taśmą lub stretchem. Klientom udostępnia się okres 14 dni na zrealizowanie zwrotu zamówienia, bez konieczności podawania przyczyny.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Produkty z uszkodzeniami, zabrudzeniami i widocznymi śladami używania nie podlegają zwrotowi do sklepu Sortshop. Wszystkie artykuły muszą mieć oryginalne metki i ewentualne zabezpieczenia. Usterki wynikające z nieprawidłowego użytkowania nowych produktów mogą skutkować brakiem możliwości dokonania zwrotu.

Jak skontaktować się ze sklepem Sortsop?

Ze sklepem Sortshop można skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@sortshop.pl lub telefonicznie z obsługą klienta: +48 512 852 650.

Często zadawane pytania

Czego nie można zwrócić?
Ile jest dni na zwrot?
Jaki jest adres sklepu?