Zwrot do Sortshop - jak nadać zwrot do Sortshop?
Wygodne Zwroty
- zwroty
13.01.2024
W dzisiejszym świecie zakupy online są powszechne i towarzyszą nam praktycznie codziennie. Ta forma nabywania produktów jest niezwykle wygodna i przyjemna. Dzięki dostępnym sklepom internetowym przez całą dobę, bez względu na miejsce i porę dnia czy nocy, możemy dokonywać zakupów. To samo dotyczy procesu zwrotów produktów, który można szybko i bezproblemowo zrealizować w kilka minut, bez obaw o bezpieczeństwo transakcji. Nasza platforma Wygodne Zwroty daje każdemu klientowi możliwość wybrania odpowiedniej formy zwrotu. Każda transakcja dokonywana na stronie jest bezpieczna i szybka, dzięki czemu zaoszczędzamy nasz czas. Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się, jak w kilka chwil zwrócić paczkę z niechcianymi produktami.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu sortshop, przejdź do formularza
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Utwórz przesyłkę zwrotną
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Jak odesłać paczkę do Sortshop?
Wejdź na Wygodne Zwroty i nadaj paczkę ze zwrotem:
ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie.
ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki.
ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd.
ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.
Jak poprawnie spakować zwrot do Sortshop?
Paczkę ze zwrotem do Sortshop zaleca się spakować w oryginalne opakowanie. Wewnątrz paczki warto umieścić formularz zwrotu, co przyspieszy ten proces. Etykiety na opakowaniu należy natychmiast usunąć, a całą przesyłkę dodatkowo zabezpieczyć szeroką taśmą lub stretchem. Klientom udostępnia się okres 14 dni na zrealizowanie zwrotu zamówienia, bez konieczności podawania przyczyny.
Jakich produktów nie można zwrócić?
Produkty z uszkodzeniami, zabrudzeniami i widocznymi śladami używania nie podlegają zwrotowi do sklepu Sortshop. Wszystkie artykuły muszą mieć oryginalne metki i ewentualne zabezpieczenia. Usterki wynikające z nieprawidłowego użytkowania nowych produktów mogą skutkować brakiem możliwości dokonania zwrotu.
Jak skontaktować się ze sklepem Sortsop?
Ze sklepem Sortshop można skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@sortshop.pl lub telefonicznie z obsługą klienta: +48 512 852 650.
Często zadawane pytania
Produkty, które są zniszczone, zabrudzone lub nie posiadają oryginalnych metek, nie są akceptowane do zwrotu w sklepie Sortshop.
Każdy klient ma możliwość zrealizowania zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu.
Adres sklepu Sortshop to: Grzegorz Soćko, ul. Krótka 2, 08-117 Wodynie. W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z obsługą klienta telefonicznie: 512 852 650.