• Start
  • Blog
  • Zwrot do Smyk - jak odesłać nietrafione zamówienie do Smyk?
jak zrobić zwrot do smyka

Zwrot do Smyk - jak odesłać nietrafione zamówienie do Smyk?

Nadawanie paczek zwrotnych jest prostsze, niż myślisz. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile czasu masz na zwrócenie niepasującego zamówienia? Czy wiesz, jak długo trwa proces zwrotu środków lub czy konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu? Jeśli tak, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem, w którym udzielamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące zwrotów produktów. Dzięki naszej stronie internetowej Wygodne Zwroty bezpiecznie i szybko odeślesz swoje zamówienie. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków, aby bezproblemowo i bezpiecznie zwrócić swoje zamówienie. Zapraszamy do lektury!

Smyk - jakie produkty znajdziemy na stronie internetowej sklepu?

Sklep internetowy Smyk przeznaczony jest nie tylko dla najmłodszych. Znajdziemy w nim różnorodne akcesoria dla dzieci, z małymi wyjątkami dla dorosłych. Strona sklepu online jest przygotowana w bardzo intuicyjny sposób, dzięki czemu poruszanie się po niej stanowi żadnego problemu. Kategorie Smyka to buty, ubrania, wózki, foteliki samochodowe, ale także wnętrza. W zakładce Pokój dziecięcy znajdziemy wszystko, co niezbędne do pokoju naszego dziecka. Ciekawą kategorią są Książki, w której znajdziemy książeczki dla dzieci od 0-2 lat do 9+, dla młodzieży i nawet dla dorosłych. Typową zakładką przeznaczoną dla dorosłych jest Dom i ogród. Znajdziemy w niej naprawdę bogaty asortyment, zaczynając od AGD poprzez tekstylia i kończąc na sporcie i turystyce. Jak widać Smyk to nie tylko artykuły dziecięce, ale także wyposażenie domu i ogrodu.

Jakie produkty można zwrócić do sklepu Smyk?

Do sklepu internetowego Smyk można zwrócić produkty w zapieczętowanym opakowaniu. Wszystkie rzeczy w naruszonym opakowaniu, bez oryginalnych metek i dodatkowych zabezpieczeń nie mogą zostać odesłane do sklepu. Zwrócić nie można także wszystkich produktów niezapisanych na nośniku materialnym. 

Jak złożyć reklamację produktu?

Każdy klient sklepu Smyk ma prawo dokonać reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Można skorzystać z gwarancji producenta albo reklamować produkt u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. W tym przypadku należy pobrać i czytelnie wypełnić formularz reklamacyjny. Zaleca się przynieść reklamowany produkt do sklepu stacjonarnego lub odesłanie go na adres magazynu.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zgodnie z wyborem klienta, produkt zostanie wymieniony, naprawiony, jego cena zostanie obniżona lub wydane środki, w całości zostaną zwrócone.

Na jaki adres odesłać reklamowane/zwracane rzeczy?

Zwracane rzeczy należy razem z formularzem odstąpienia od umowy odesłać do magazynu sklepu. Adres zwrotu to: SMYK - Dział reklamacji i zwrotów, ul. Jędrzejewska 43, 93-636 Łódź, z odpowiednim dopiskiem. Formularz powinien zostać wypełniony drukowanymi literami.

Jaki jest czas na zwrot zamówienia?

Klienci sklepu Smyk mają prawo na odesłanie nietrafionego zamówienia, pod warunkiem że jest on kompletny i nie posiada usterek. Można go dokonać w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

Jak krok po kroku odesłać paczkę zwrotną?

Zwrot zamówienia to nic trudnego. Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty zarejestrujesz i odeślesz swoje nietrafione zamówienie sprawnie i bezpiecznie

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Smyk. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, aby wypełnić formularz odstąpienia od umowy, a następnie umieścić go w paczce ze zwracanymi produktami.

Kiedy zwrot środków wpłynie na konto?

Zwrot wydanych pieniędzy wpłynie na konto klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych dnia otrzymania przesyłki przez obsługę sklepu. Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte podczas składania zamówienia.

Jakie są rodzaje Kart Podarunkowych?

Sklep Smyk udostępnia możliwość zakupu Kart Podarunkowych. Posiadają one aż trzy możliwe formy: karta fizyczna, elektroniczna karta podarunkowa lub kod podarunkowy. Karta Podarunkowa może zostać doładowana kwotą od 1 zł do aż 2 500 zł.

Czym są płatności za pomocą PayPO?

Płatności za pomocą platformy PayPo to inaczej płatności odroczone. Dzięki tej formie zakupów klient ma aż 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia na jego opłacenie. Korzystając z PayPo nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Smyk, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę