• Start
  • Blog
  • Zwrot do Shooos - jak odesłać zamówienie do Shooos?
Zwrot do Shooos

Zwrot do Shooos - jak odesłać zamówienie do Shooos?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 11.01.2024

Zakupy online są obecnie powszechną praktyką w naszym życiu. Jest to nie tylko szybkie i wygodne, lecz również ekonomiczne, ponieważ często można skorzystać z atrakcyjnych promocji dotyczących ulubionych artykułów. Choć czasem zastanawiamy się, czy proces zwrotu niechcianego produktu będzie równie prosty co zakup, to w przypadku Shooos nie ma potrzeby obawiać się tego. Procedura zwrotu jest łatwa w realizacji i całkowicie bezpieczna. Dzięki platformie Wygodne Zwroty bezpiecznie nadasz swój zwrot, a rejestracja samej paczki zajmie ci zaledwie kilka minut. W niniejszym artykule prezentujemy kilka ważnych kwestii, które każdy klient powinien mieć na uwadze podczas dokonywania zwrotu. Zachęcamy do lektury, aby odkryć tajniki związane z odsyłaniem zamówień.

Jak krok po kroku odesłać paczkę ze zwrotem?

Wejdź na Wygodne Zwroty i wykonaj poniższe kroki:

ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie. 

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Sklep Shooos nie akceptuje zwrotu butów, które wykazują widoczne ślady nieprawidłowego użytkowania. Wszystkie zwracane produkty muszą być wyposażone w oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Towar powinien być w idealnym stanie, bez żadnych uszkodzeń.

Jak poprawnie zapakować zwrot do Shooos?

W celu zwrócenia zamówienia do sklepu internetowego Shooos konieczne jest umieszczenie paczki w oryginalnym opakowaniu. Wszystkie produkty powinny być wyposażone w oryginalne metki i nie wykazywać żadnych uszkodzeń. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu towarów, dostępny na stronie sklepu w zakładce "Wymiana/Zwrot". Oprócz formularza zwrotu należy również załączyć dowód zakupu. Po starannym spakowaniu zwracanych produktów paczkę należy solidnie zabezpieczyć szeroką taśmą lub stretchem, aby dotarła do siedziby sklepu bez żadnych uszkodzeń.

Jaki jest adres sklepu i dane kontaktowe?

Adres, na który klient może odesłać paczkę ze zwrotem to: EXPANDECO - SHOOOS, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn. Jeżeli chcesz skontaktować się ze sklepem, możesz napisać wiadomość e-mail na adres: shooos@shooos.pl lub skontaktować się telefonicznie z obsługą klienta: +421 910 479 500.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu shooos, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę