• Start
  • Blog
  • Zwrot do Red is Bad - jak nadać paczkę ze zwrotem do Red is Bad?
jak zrobić zwrot do Red is Bad

Zwrot do Red is Bad - jak nadać paczkę ze zwrotem do Red is Bad?

Dzięki dostępowi do stron internetowych z własnego domu jesteśmy w stanie dokonywać zakupów praktycznie wszystkiego, na co tylko mamy ochotę. Bogaty wybór produktów oferowany na przejrzystych platformach sprawia, że transakcje online stają się coraz bardziej powszechne. W przypadku, gdy zakupiony towar nie spełnia naszych oczekiwań lub nie odpowiada naszym preferencjom, nie ma powodu do niepokoju. Nasza platforma Wygodne Zwroty umożliwia łatwy zwrot do Red is Bad! Posiadamy już w swojej bazie ponad 10 tysięcy sklepów, a proces rejestracji paczki zwrotnej zajmuje jedynie kilka minut. Dzięki możliwości nadania przesyłki w wybranym przez siebie punkcie bez konieczności drukowania etykiety zwrotnej cały proces wysyłki jest jeszcze szybszy. Wszystkie szczegóły zostały opisane w poniższym artykule. Serdecznie zachęcamy do jego lektury!

Jakie produkty oferuje sklep internetowy Red is Bad?

Sklep internetowy Red is Bad specjalizuje się w sprzedaży odzieży patriotycznej, kładąc nacisk na najwyższą jakość wyrobów produkowanych w Polsce. Bogaty wybór koszulek, bluz, spodenek, legginsów oraz innej odzieży sportowej dla kobiet i mężczyzn sprawia, że każdy klient z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Ubrania są wykonane z wysokiej jakości materiałów, gwarantujących trwałość i zachowanie estetycznego wyglądu przez wiele lat. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i przekonania się osobiście, że dla Red is Bad priorytetem jest właśnie jakość.

Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?

W sklepie Red is Bad nie ma możliwości zwrotu produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta ani rzeczy, które zostały odpowiednio zabezpieczone ze względów higienicznych. Dodatkowo brak oryginalnych metek również wyklucza opcję zwrotu.

Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

W przypadku jakichkolwiek pytań klient może skontaktować się z obsługą sklepu, dzwoniąc pod numer telefonu 506 184 306 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@redisbad.pl.

Jak za pomocą Wygodnych Zwrotów odesłać nietrafione zamówienie?

Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty nadasz nietrafione zamówienie w zaledwie kilka minut. Sprawdź poniższą instrukcję i zarejestruj zwrot w systemie:

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Red is Bad. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Czy istnieje możliwość złożenia reklamacji?

Tak, jest taka możliwość. Jeśli odkryjesz, że Twoje zamówienie jest wadliwe, należy niezwłocznie powiadomić sklep o tym fakcie i odesłać reklamowany towar na adres: Red is Bad, ul. Jagiellońska 78 lok.3.51, 03-301 Warszawa. 

W ramach reklamacji istnieje możliwość wymiany wadliwego produktu na nowy, pozbawiony wad lub żądania usunięcia wady. Alternatywnie, można zdecydować się na obniżenie ceny towaru lub całkowite odstąpienie od umowy w przypadku wady istotnej. Reklamację należy złożyć w ciągu roku od momentu zauważenia wady. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.

Jak spakować zamówienie ze zwrotem do Red is Bad i o czym pamiętać?

Przy dokonywaniu zwrotu zamówienia, na początku należy pamiętać o wydrukowaniu i czytelnym wypełnieniu formularza zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej sklepu. Następnie, zwracane produkty należy umieścić w opakowaniu, które zostało użyte podczas ich otrzymywania. W przypadku braku tego opakowania można skorzystać z innego równie trwałego. Wewnątrz należy umieścić kompletny zestaw produktów wraz ze wszystkimi oryginalnymi metkami, bez uszkodzeń i plam. Warto również upewnić się, że w środku znajduje się paragon lub faktura, gdyż jest to niezbędny dokument do przeprowadzenia procesu zwrotu.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu redisbad, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę