• Start
  • Blog
  • Zwrot do Play - jak nadać paczkę ze zwrotem do Play?
jak zrobić zwrot do play

Zwrot do Play - jak nadać paczkę ze zwrotem do Play?

Dzięki szerokiej gamie produktów dostępnych w sklepach internetowych coraz częściej decydujemy się na zakupy online. Ta forma zakupów jest wygodniejsza i oszczędza nasz czas i nie musimy już stać w długich kolejkach w galeriach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji zarówno dla młodszych, jak i starszych użytkowników. Jeśli zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, nie ma powodu do niepokoju. Bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybki zwrot nieodpowiednich przedmiotów. Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty zarejestrujesz swoją przesyłkę w zaledwie kilka minut, a następnie nadasz w wybranym przez ciebie punkcie. Zapewniamy, że proces zwrotu do Play jest całkowicie bezpieczny i prosty. Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby poznać więcej szczegółów dotyczących zwrotów.

Dlaczego warto korzystać z Play?

Sklep Play oferuje klientom różnorodne usługi, które są dostosowywane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Oferty są dostosowywane dla stałych klientów, co pozwala im korzystać z różnorodnych promocji i akcesoriów. Konsultant zajmuje się wszystkimi formalnościami, co jest wygodne i bezproblemowe dla klienta. 

Przy przenoszeniu numeru do Play, można to zrobić nawet 6 miesięcy przed zakończeniem umowy u obecnego operatora, a nowy smartfon można otrzymać już od 1 zł, który zostanie przekazany od razu po podpisaniu umowy. To pozwala na korzystne warunki aktywacyjne dla kolejnych kart SIM, z rabatem na drugą i kolejne karty SIM, jeśli przenosisz numery od innego operatora. Dodatkowo, podczas przenoszenia numeru istnieje szansa na zakup smartfona po znacznie obniżonej cenie!

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Klienci sklepu Play mają 14 dni na zwrot nietrafionego zamówienia.

Jak złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy?

Jeżeli zdecydowałeś się złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy, to masz cztery sposoby jak to zrobić:

  • wyślij e-mail na ok@pomocplay.pl;
  • wyślij poczta na: Sklep Internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-243 Warszawa;
  • skorzystaj z usług w salonie stacjonarnym Play;
  • zadzwoń na infolinię Obsług Klienta pod numer 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play.

Jakie produkty można zwrócić i o czym pamiętać?

Zwrot jest możliwy jedynie dla zupełnie nowych urządzeń, które nie noszą żadnych śladów użytkowania i są w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletnym zestawem akcesoriów. Ważne jest odpowiednie zabezpieczenie sprzętu podczas transportu, aby dotarł on do siedziby sklepu w nienaruszonym stanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu konieczna może być jego naprawa, a koszty naprawy będą musiały zostać pokryte przez klienta po wcześniejszej ocenie.

Czy można złożyć reklamację?

Tak, zgłoszenie reklamacji jest możliwe. Jeśli zakupiony sprzęt nie działa poprawnie, masz możliwość złożenia reklamacji. Istnieje pięć różnych sposobów, aby to zrobić:

  • korzystając z aplikacji Play24 - porozmawiaj na czacie z konsultantem;
  • za pomocą telefonu - zadzwoń do Biura Obsługi Klienta na numer 790 500 500 lub 500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play. Jeżeli jesteś klientem biznesowym wybierz numer 790 600 600 lub 600;
  • odwiedź salon stacjonarny i skorzystaj z usług na miejscu;
  • napisz wiadomość e-mail - ok@pomocplay.pl;
  • pisemnie - wypełnij pismo i wyślij na adres: P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41, 02-671.

Jakie dane należy podać, składając reklamację?

W zgłoszeniu reklamacyjnym wymagane są następujące informacje: numer telefonu, pełne dane właściciela (imię, nazwisko, adres), opis sprawy będącej przedmiotem reklamacji, hasło abonenckie lub hasło do konta, numer faktury, oczekiwana wysokość odszkodowania oraz numer kontaktowy. Obsługa klienta Play ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi, jednak firma stara się odpowiadać jak najszybciej. W przypadku reklamacji dotyczących usług telekomunikacyjnych odpowiedź będzie udzielona w ciągu 14 dni.

Jak za pomocą Wygodnych Zwrotów odesłać zamówienie?

Nasza platforma Wygodne Zwroty umożliwia bezpieczne nadanie przesyłki i szybkie jej dotarcie pod wskazany adres. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby bezproblemowo odesłać nietrafione produkty:

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Play. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta

Jeżeli chcesz skontaktować się z obsługą klienta w Play, możesz skorzystać z następujących możliwości:

  • skorzystaj z czatu: wejdź w menu główne i w zakładce Kontakt wybierz Czat;
  • zadzwoń na numer 790 500 500 lub 500 jeżeli masz numer w Play (numery te są przygotowane dla klientów indywidualnych); klienci biznesowi mogą skorzystać z następującego numeru telefonu 790 600 600 lub 600 (numer w Play).

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Play, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę