Zwrot do outletmax.pl

Zwrot do Outletmax - jak odesłać nietrafione zamówienie do Outletmax?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 11.01.2024

Zamawianie produktów online stało się niemal codzienną praktyką, umożliwiając nam oszczędność czasu i często również pieniędzy. Niestety, zdarza się czasem, że konieczne staje się zwrócenie paczki z zamówieniem. Nie zawsze udaje się dobrać odpowiedni rozmiar obuwia czy odzieży, a czasem produkty w rzeczywistości różnią się od swojego wyglądu online. Jednak zwrot do Outletmax zajmuje zaledwie kilka minut, co równa się czasowi potrzebnemu na złożenie zamówienia. Dużą pomocą w procedurze zwrotu jest nasza platforma Wygodne Zwroty, która umożliwia każdej osobie szybkie, a przede wszystkim bezpieczne odesłanie niechcianej paczki. Serdecznie zapraszamy do przeczytania naszego artykułu i przekonania się, jak łatwy jest to proces!

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu outletmax, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

W jaki sposób zapakować paczkę ze zwrotem zamówienia?

Najlepiej spakuj zwracaną paczkę w oryginalne opakowanie, a w razie potrzeby możesz skorzystać z innego kartonowego opakowania, aby zapewnić odpowiednie zabezpieczenie. Do zabezpieczenia paczki użyj szerokiej taśmy lub stretchu. Ważne jest również, aby wydrukować i wypełnić formularz zwrotu. Masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na zrealizowanie zwrotu. Podawanie przyczyny zwrot nie jest konieczne. Poniżej przedstawiamy ci krok po kroku jak odesłać niechciane zamówienie za pomocą Wygodnych Zwrotów.

Jak krok po kroku odesłać zamówienie do Outletmax?

Nasza platforma Wygodne Zwroty umożliwia szybkie odesłanie nietrafionego zamówienia. Zapoznaj się z poniższymi krokami, aby zwrócić swoje zamówienie:

ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie. 

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Produkty zakupione w sklepie internetowym Outletmax można zwrócić, pod warunkiem że są w stanie niezmienionym. Towary muszą być kompletne bez jakichkolwiek uszkodzeń czy zabrudzeń. Wymogiem są oryginalne metki i zabezpieczenia świadczące o nowości danych produktów. Sklep ma prawo odrzucić zwrot jeżeli klient nie spełni podanych waruków zwrotu.

Jak można skontaktować się ze sklepem Outletmax?

Adres, na który należy odesłać paczkę ze zwrotem to OUTLETMAX.PL - Trekking Sales Sp. z o.o., ul. Hangarowa 10, 70-767 Szczecin. W razie jakichkolwiek pytań ze sklepem można skontaktować sie telefonicznie - 57 0000 467 lub przez adres e-mail: info@outletmax.pl.