Zwrot do Olivier

Zwrot do Olivier - jak nadać zwrot do Olivier?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 15.01.2024

Nadawanie przesyłki zwrotnej do sklepu Oliver jest niezwykle łatwe. Sklep ten oferuje swoim klientom buty skórzane, galanterię oraz akcesoria do pielęgnacji obuwia. Nie musisz się martwić, jeśli rozmiar nie będzie odpowiedni lub jeśli buty i inne akcesoria nie spełnią Twoich oczekiwań. Skorzystaj z możliwości zwrotu do sklepu Oliver i ciesz się szybkim zwrotem gotówki. Mowa tutaj o naszej platformie Wygodne Zwroty, która gwarantuje bezpieczny zwrot zamówienia i szybkie odzyskanie gotówki. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, skorzystaj z naszego poradnika, w którym wyjaśniamy najważniejsze kwestie dotyczące zwrotu produktów.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem do Olivier?

Zapakowanie przesyłki zwrotnej do sklepu Olivier jest łatwe. Wykorzystaj oryginalne kartonowe opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Wewnątrz umieść formularz zwrotu. Pudełko zawierające obuwie powinno być solidnie zabezpieczone szeroką taśmą, folią lub stretchem. Takie staranne opakowanie przesyłki zwrotnej ograniczy ryzyko uszkodzenia podczas transportu. Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania ze strony sklepu Olivier.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu butyolivier, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Jakie produkty można zwrócić?

Sklep Olivier akceptuje zwroty jedynie dla nowych produktów, pozbawionych jakichkolwiek śladów użytkowania. Zarówno buty, jak i akcesoria muszą posiadać oryginalne metki i wszelkie pierwotne zabezpieczenia. Widoczne uszkodzenia, zabrudzenia czy inne defekty mogą skutkować odrzuceniem zwrotu. Klienci mają aż 30 dni od daty otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu zamówienia.

Jak nadać paczkę ze zwrotem krok po kroku?

Skorzystaj z platformy Wygodne Zwroty, by krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem:

ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie. 

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.