Zwrot do Lillow - jak wygląda zwrot zakupów w tym sklepie?
Wygodne Zwroty
- zwroty
29.01.2024
Nieraz zdarza się, że wykonując zakupy przez internet nie jesteśmy do końca zadowoleni z produktów, które otrzymujemy. Nawet, jeśli dany sklep podejmuje wszelkie starania, aby towar jak najlepiej odpowiadał potrzebom konsumentów, nie da się uniknąć sytuacji, w których zamówiony produkt ma zły rozmiar lub w inny sposób nie odpowiada oczekiwaniom klienta. Dlatego tak ważna jest możliwość wykonania szybkiego i bezproblemowego zwrotu. W poniższym artykule wyjaśniamy, jak działa procedura zwrotu w polskim sklepie odzieżowym Lillow.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu lillow, przejdź do formularza
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Utwórz przesyłkę zwrotną
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Ile masz dni na dokonanie zwrotu Lillow?
Sklep Lillow pozwala swoim klientkom na dokonywanie zwrotu dłużej niż jest to przewidziane w przepisach regulujących zakupy online - czas ten wynosi 30 dni. Dzięki temu możesz się spokojnie zastanowić nad tym, co chcesz zwracać i przygotować wszystkie dokumenty potrzebne do zwrotu bez niepotrzebnego stresu.
Co podlega zwrotowi w Lillow?
W sklepie Lillow możesz zwracać większość zakupionych produktów z wyjątkiem maseczek ochronnych i frotek do włosów, co wynika ze względów ochrony higieny. Zwracane produkty muszą być jednak we właściwym stanie i nie nosić żadnych śladów użytkowania wskazujących na wykonywanie czynności wykraczające poza zwykłe zarządzanie rzeczą. Nie można też zwracać towaru niekompletnego - musi on mieć wszystkie dołączone oryginalnie elementy, w tym metki.
Jak przygotować paczkę ze zwrotem do Lillow?
Zanim przejdziesz do nadawania zwrotu, pamiętaj o przygotowaniu potrzebnych do tego dokumentów. Są to formularz zwrotu oraz paragon z zakupu. Formularz możesz przygotować według wzoru znajdującego się na stronie sklepu. Najważniejsze jest, aby podać w nim swoje imię i nazwisko oraz numer konta bankowego. Sprzedawca prosi też o podanie przyczyny zwrotu.
Paragon z zamówienia znajdziesz w mailu, który przyszedł na Twoją pocztę po dokonaniu zamówienia. Oba dokumenty należy dołączyć do odsyłanego zamówienia, chociaż formularz zwrotu można też wysłać na adres mailowy sklepu: sklep@lillow.pl.
Gotową, zabezpieczoną w odpowiedni sposób paczkę z towarem należy zaadresować następująco: Lillow Izabela Sowa, ul. Rąbieńska 130, 94-409 Łódź.
Nadawanie zwrotu do Lillow - krok po kroku
Możesz odesłać swoje zakupy do Lillow szybko i wygodnie korzystając z naszego serwisu Wygodne Zwroty. Proces zwrotu przez nasz serwis jest bardzo prosty i intuicyjny, dzięki czemu nie trafisz na żadne przeszkody czy wątpliwości podczas jego dokonywania. Wystarczy postępować według poniższej instrukcji:
- Wyszukaj sklep Lillow na liście wszystkich dostępnych sprzedawców i rozpocznij nadanie zwrotu,
- Wypełnij formularz zwrotu na stronie i wybierz sposób nadania paczki, decydując się na skorzystanie z usług wybranej firmy kurierskiej,
- Opłać koszty nadania paczki poprzez błyskawiczne płatności Blik lub Przelewy24,
- Zanieś paczkę do wybranego punktu nadania,
- Czekaj na zwrot środków za zakup - zajmie on nie więcej niż 14 dni od momentu nadania paczki.