Zwrot do Lillow - jak wygląda zwrot zakupów w tym sklepie?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.01.2024

Nieraz zdarza się, że wykonując zakupy przez internet nie jesteśmy do końca zadowoleni z produktów, które otrzymujemy. Nawet, jeśli dany sklep podejmuje wszelkie starania, aby towar jak najlepiej odpowiadał potrzebom konsumentów, nie da się uniknąć sytuacji, w których zamówiony produkt ma zły rozmiar lub w inny sposób nie odpowiada oczekiwaniom klienta. Dlatego tak ważna jest możliwość wykonania szybkiego i bezproblemowego zwrotu. W poniższym artykule wyjaśniamy, jak działa procedura zwrotu w polskim sklepie odzieżowym Lillow.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu lillow, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Ile masz dni na dokonanie zwrotu Lillow?

Sklep Lillow pozwala swoim klientkom na dokonywanie zwrotu dłużej niż jest to przewidziane w przepisach regulujących zakupy online - czas ten wynosi 30 dni. Dzięki temu możesz się spokojnie zastanowić nad tym, co chcesz zwracać i przygotować wszystkie dokumenty potrzebne do zwrotu bez niepotrzebnego stresu.

Co podlega zwrotowi w Lillow?

W sklepie Lillow możesz zwracać większość zakupionych produktów z wyjątkiem maseczek ochronnych i frotek do włosów, co wynika ze względów ochrony higieny. Zwracane produkty muszą być jednak we właściwym stanie i nie nosić żadnych śladów użytkowania wskazujących na wykonywanie czynności wykraczające poza zwykłe zarządzanie rzeczą. Nie można też zwracać towaru niekompletnego - musi on mieć wszystkie dołączone oryginalnie elementy, w tym metki.

Jak przygotować paczkę ze zwrotem do Lillow?

Zanim przejdziesz do nadawania zwrotu, pamiętaj o przygotowaniu potrzebnych do tego dokumentów. Są to formularz zwrotu oraz paragon z zakupu. Formularz możesz przygotować według wzoru znajdującego się na stronie sklepu. Najważniejsze jest, aby podać w nim swoje imię i nazwisko oraz numer konta bankowego. Sprzedawca prosi też o podanie przyczyny zwrotu. 

Paragon z zamówienia znajdziesz w mailu, który przyszedł na Twoją pocztę po dokonaniu zamówienia. Oba dokumenty należy dołączyć do odsyłanego zamówienia, chociaż formularz zwrotu można też wysłać na adres mailowy sklepu: sklep@lillow.pl.

Gotową, zabezpieczoną w odpowiedni sposób paczkę z towarem należy zaadresować następująco: Lillow Izabela Sowa, ul. Rąbieńska 130, 94-409 Łódź.

Nadawanie zwrotu do Lillow - krok po kroku

Możesz odesłać swoje zakupy do Lillow szybko i wygodnie korzystając z naszego serwisu Wygodne Zwroty. Proces zwrotu przez nasz serwis jest bardzo prosty i intuicyjny, dzięki czemu nie trafisz na żadne przeszkody czy wątpliwości podczas jego dokonywania. Wystarczy postępować według poniższej instrukcji:

  1. Wyszukaj sklep Lillow na liście wszystkich dostępnych sprzedawców i rozpocznij nadanie zwrotu,
  2. Wypełnij formularz zwrotu na stronie i wybierz sposób nadania paczki, decydując się na skorzystanie z usług wybranej firmy kurierskiej,
  3. Opłać koszty nadania paczki poprzez błyskawiczne płatności Blik lub Przelewy24,
  4. Zanieś paczkę do wybranego punktu nadania,
  5. Czekaj na zwrot środków za zakup - zajmie on nie więcej niż 14 dni od momentu nadania paczki.