Zwrot do e-spotring.pl

Zwrot do E-sporting - jak poprawnie nadać paczkę ze zwrotem do E-sporting?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 13.01.2024

Sklep internetowy E-sporting oferuje szeroki wybór sportowych ubrań, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Z różnorodnością produktów sklepu zachęca klientów do dokonywania zakupów i poszukiwania odpowiedniego artykułu. Niemniej jednak może zdarzyć się sytuacja, gdy zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań lub po prostu nie pasuje pod względem rozmiaru. W takich przypadkach pomocą służy prosty proces zwrotu do E-sporting, który można zrealizować w zaledwie kilka minut. Nasza platforma Wygodne Zwroty daje możliwość dokonania bezproblemowego zwrotu w kilka minut. Zapoznaj się z naszym artykułem, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu e-sporting, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Jakie produkty można odesłać do E-sporting?

Do sklepu internetowego E-sporting należy zwrócić produkty kompletne posiadające odpowiednie metki. Jeżeli ubrania, buty lub akcesoria posiadały jakiekolwiek zabezpieczenia, to nie powinny być one usunięte podczas przymierzania. Rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania, zniszczeń czy zabrudzeń.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Najlepiej spakuj zwrot w pierwotne opakowanie, ewentualnie można skorzystać z innego kartonowego pojemnika. Po umieszczeniu w nim kompletnych produktów wraz z metkami solidnie zabezpiecz paczkę szeroką taśmą lub stretchem, co zminimalizuje ryzyko ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu do sklepu.

Jak nadać paczkę krok po kroku?

Skorzystaj z naszej platformy Wygodne Zwroty, aby szybko nadać paczkę ze zwrotem:

ETAP 1: Wyselekcjonuj sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić zamówienie. W naszej bazie znajdziesz ponad 10 tysięcy sklepów, a ta liczba stale rośnie. 

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

O czym musisz pamiętać, dokonując zwrotu produktu?

Każdy klient sklepu ma możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu aż 100 dni od daty zakupu, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Przesyłkę zwrotną należy wysłać bezpośrednio na adres sklepu: SPORTING spółka jawna Sylwia Chodaniewicz Wojciech Chodaniewicz, ul. Długa 2E, 58-309 Wałbrzych.

 W przypadku pytań można skorzystać z kontaktu ze sklepem za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@e-sporting.pl lub telefonów: +74 665 25 29 lub +48 607 035 151. Ważne jest, że sklep nie akceptuje zwrotów przesyłanych listem zwykłym lub poleconym; paczkę należy nadać za pomocą paczki pocztowej lub kuriera.