• Start
  • Blog
  • Zwrot do Balladine - jak bezpiecznie nadać zwrot do Balladine?
jak zrobić zwrot do Balladine

Zwrot do Balladine - jak bezpiecznie nadać zwrot do Balladine?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 28.03.2024

Czy zastanawiasz się, ile dni masz na zwrot zamówienia? Czy nie wiesz, jak prawidłowo spakować przesyłkę zwrotną i jakie dokumenty powinny się w niej znaleźć? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce. W niniejszym tekście pomożemy Ci w tym, jak właściwie przygotować paczkę z produktami do zwrotu oraz odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów niedopasowanych artykułów. Procedura zwrotu do Balladine jest naprawdę prosta. Wystarczy, że skorzystasz z naszej platformy Wygodne Zwroty, która umożliwi szybki zwrot paczki. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

Co znajdziemy w sklepie internetowym Balladine?

Balladine to butik dla miłośniczek mody, prezentujący wysokiej klasy odzież i akcesoria. Kolekcja sklepu łączy tradycyjną elegancję z nowoczesnym designem i komfortem noszenia. Dostępne w Balladine materiały to gwarancja najwyższej jakości; w sklepie kładziony jest nacisk na naturalne tkaniny, zapewniające wygodę w każdej sytuacji. Bogaty asortyment zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Sklep oferuje dobrze dopasowane ubrania do pracy, eleganckie sukienki na wyjątkowe okazje oraz luźne, codzienne stylizacje. W ofercie Balladine znajdują się także stylowe dodatki, takie jak skórzane paski, rękawiczki i czapki, wykonane z najwyższej jakości materiałów.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem?

Aby dokonać zwrotu, należy zapakować przesyłkę we właściwy karton. Można użyć ponownie opakowania, w którym dostarczono zamówienie. Wewnątrz paczki należy umieścić wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem zakupu - paragonem. Należy pamiętać, że wszystkie zwracane przedmioty były kompletnie, nieuszkodzone i miały oryginalne metki. Na zakończenie, należy dokładnie zakleić paczkę szeroką taśmą lub umieścić w foliopaku.

Czym różni się zwrot od reklamacji?

Różnica między zwrotem a reklamacją jest ogromna. Zwrot produktów polega na odesłaniu nietrafionego zamówienia do sklepu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Produkty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki i brak jakichkolwiek uszkodzeń. Reklamacja zaś jest to odesłanie rzeczy, które nabyło wadę niezależną od nas. Sklep Balladine udostępnia możliwość reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu. W kolejnym punkcie przedstawiamy, w jaki sposób można ją złożyć.

Jak złożyć reklamację?

Klienci sklepu Balladine mają prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Reklamacje powinny być w pierwszej kolejności zgłoszone drogą elektroniczną poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego na adres: sklep@balladine.com, z tytułem "REKLAMACJA". Produkty objęte reklamacją, w oryginalnym opakowaniu i z dołączonym wydrukowanym oraz czytelnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym, należy odesłać na adres: Salon Balladine, Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa. 

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zaleca się odesłanie paczki za pomocą usługi rejestrowanej. Nie akceptuje się wysyłki paczek za pobraniem ani do punktów odbioru.

Jakie produkty można zwrócić?

Zwracane produkty muszą zachować wszystkie oryginalne metki. Ubrania, dodatki i akcesoria nie mogą wykazywać śladów użytkowania, takich jak plamy, uszkodzenia, wyczuwalny zapach perfum lub oznaki prania. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie przesyłki i dokonanie zwrotu wydanych środków. Każdy klient sklepu Balladine ma na dokonanie zwrotu 14 dni. 

Jak krok po kroku za pomocą Wygodnych Zwrotów odesłać zamówienie?

Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty szybko i bezpiecznie odeślesz paczkę z nietrafionym zamówieniem:

ETAP 1: Na stronie Wygodne Zwroty wpisz w wyszukiwarce Balladine;

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków, które w ciągu 14 dni powinny trafić na twoje konto.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu balladine, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę