• Start
  • Blog
  • Zwrot Alles - o czym musisz pamiętać przed jego dokonaniem?
jak zrobić zwrot do Alles

Zwrot Alles - o czym musisz pamiętać przed jego dokonaniem?

W poniższym artykule znajdziesz praktyczne, przydatne wskazówki odnośnie zwrotu produktów zakupionych w sklepie Alles. Jeśli jesteś klientką tego sklepu i zamówiony przez Ciebie produkt z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, to możesz bez żadnych obaw odesłać go z powrotem do sprzedawcy. Musisz jednak pamiętać o kilku kwestiach, takich jak termin, w jakim należy dokonać zwrotu, odpowiedni stan odsyłanych produktów czy prawidłowy sposób nadania paczki. Czytaj dalej, aby dowiedzieć, się jak dokonać zwrotu do Alles oraz w jakich sytuacjach możesz zabiegać o prawo do reklamacji zamówionego towaru.

Czego potrzebujesz do dokonania zwrotu do Alles?

Aby Twój zwrot do Alles mógł zostać rozpatrzony przez sklep, musisz go dokonać przed upływem 14 dni od momentu, w którym odebrałaś przesyłkę ze swoim zamówieniem. Ponadto musisz koniecznie pamiętać o tym, aby do przesyłki zwrotnej dołączyć również oryginał paragonu z zakupu, jak i wypełniony formularz zwrotu. Aby mieć pewność, że Twój formularz jest przygotowany prawidłowo i nie brakuje w nim żadnych istotnych danych, skorzystaj z gotowego szablonu dostępnego na stronie sklepu. Pamiętaj też, że możliwość zwrotu obejmuje tylko produkty, które nie posiadają żadnych śladów użytkowania i są odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

Alles zwroty - jak możesz nadać paczkę zwrotną?

Możesz nadać swoją paczkę bezpośrednio na adres sklepu:

P.P.H.U Alles Alicja Wojciechowska

ul. Ks. P. Ściegiennego 15

95-015 Głowno, Polska

Istnieje również możliwość dokonania zwrotu za pośrednictwem naszej wygodnej platformy do zwrotów Wygodne Zwroty. Dzięki naszej platformie możesz odesłać paczkę zwrotną do tysięcy różnych sklepów w całej Polsce, bez potrzeby jej adresowania oraz z możliwością skorzystania z usług Twojej ulubionej firmy kurierskiej. Nieważne jednak, jaki sposób nadania przesyłki wybierzesz, pamiętaj, że to ty ponosisz koszty nadania paczki ze zwrotem do Alles. Korzystając z Wygodnych Zwrotów będziesz mogła opłacić te koszty bezpośrednio na naszej stronie, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem.

Jak działają reklamacje w Alles?

Możesz dokonać reklamacji zamówionego towaru, jeśli jest on niezgodny z zawartą umową. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, w których produkt dociera do Ciebie uszkodzony lub w jakikolwiek sposób wadliwy. Warto sprawdzić stan dostarczonego produktu jeszcze przed odebraniem paczki od kuriera. Jeśli okaże się, że towar jest uszkodzony z winy przewoźnika, zostanie on obciążony kosztami naprawy lub wymiany tego towaru. W takim przypadku należy zatem odmówić przyjęcia przesyłki i wypełnić protokół szkody, następnie poinformować sklep o zaistniałej sytuacji (mailowo: esklep@alles.pl lub telefonicznie: 42 719 08 95)

Jeśli chcesz dokonać reklamacji produktu po jego odebraniu, pamiętaj, że sytuacje, takie jak kolor produktu odbiegający od tego przedstawionego na stronie internetowej, nie są podstawą do wykonania reklamacji. Zamiast tego, jeśli kolor produktu jest inny, niż go sobie wyobrażałaś, nadal możesz spokojnie dokonać standardowego zwrotu. Różnice w kolorze powstające na produkcie z upływem czasu i jego użytkowaniem również nie są podstawą do reklamacji.

Informacje o sklepie Alles

Alles to marka bieliźniana funkcjonująca na rynku polskim od 1992 roku, która obecnie znajduje się wśród czołowych sprzedawców tego typu produktów w naszym kraju. Oferta sklepu internetowego marki Alles obejmuje przedmioty takie jak biustonosze, majtki, body, bielizna nocna oraz produkty dla przyszłych mam i kobiet karmiących. Marka Alles posługuje się w 100% kapitałem polskim, dlatego jest dobrym wyborem dla osób pragnących wspierać lokalną krajową gospodarkę.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu alles, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę