• Start
  • Blog
  • Zo-Han zwrot - jak bezpiecznie zwrócić zamówienie do Zo-Han?
Zo-Han zwrot - jak bezpiecznie zwrócić zamówienie do Zo-Han?

Zo-Han zwrot - jak bezpiecznie zwrócić zamówienie do Zo-Han?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 28.03.2024

Proces zwrotu często kojarzy się nam z uciążliwym i mało przyjemnym doświadczeniem. W niniejszym artykule udowodnimy, że nie jest to wcale takie trudne, a odesłanie produktów sprowadza się jedynie do spełnienia kilku prostych wymogów. Zachęcamy do skorzystania z naszej platformy Wygodne Zwroty, dzięki której odeślesz swój zwrot w zaledwie kilka minut i sam zdecydujesz, gdzie i kiedy go nadasz. Wygodne Zwroty to realne rozwiązanie twoich problemów ze zwrotem. Jeśli masz wątpliwości co do czasu, jaki masz na dokonanie zwrotu i poprawnego spakowania zwrotu, to zachęcamy do pozostania i kontynuowania lektury!

Co oferuje strona Wygodne Zwroty?

Dzięki platformie Wygodne Zwroty możesz skorzystać bezproblemowego nadania zwrotu swojej przesyłki. Nasza strona w swojej bazie posiada już ponad 10 tysięcy sklepów, a oczywiście w tym oczywiście sklep Zo-Han. Sam decydujesz o wyborze firmy kurierskiej i to gdzie i kiedy nadasz swoją paczkę. Jest to naprawdę wygodne i całkowicie bezpieczne.

Jakie produkty dostaniemy w sklepie Zo-Han?

Od 2014 roku produkty Zo-Han dostępne są w Polsce. Głównym celem marki jest zapewnienie wysokiej jakości produktów przy jednoczesnej przystępnej cenie. Materiały są starannie wybierane i selekcjonowane, aby każdy klient mógł znaleźć swój wymarzony produkt. Sklep Zo-Han wyróżnia się odważnymi wzorami odzieży oraz akcesoriami, co czyni go unikalnym wśród innych polskich sklepów. Na stronie sklepu znajdziemy wiele rodzajów ubrań sportowych dla kobiet i mężczyzn, ale także kolekcja specjalnie przeznaczona dla dzieci.

Jak poprawnie nadać paczkę ze zwrotem dzięki Wygodnym Zwrotom?

Poniżej przedstawiamy instrukcję, która pomoże nadać paczkę zwrotną:

ETAP 1: Na stronie Wygodne Zwroty wpisz w wyszukiwarce sklep Zo-Han;

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków, które w ciągu 14 dni powinny trafić na twoje konto.

Podczas korzystania z usługi Wygodne Zwroty zazwyczaj nie będzie konieczności drukowania etykiety zwrotnej. Otrzymasz specjalny kod nadania, który zostanie wygenerowany dla ciebie.

Wygodne Zwroty nie narzucają wyboru firmy kurierskiej. Spośród szerokiej oferty sam decydujesz jak odeślesz swoją paczkę.

Jak spakować przesyłkę, by bezpiecznie dotarła do siedziby sklepu?

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz odesłać swoje produkty. Aby zwrócić zamówienie, umieść je w oryginalnym opakowaniu, ponieważ warto wykorzystywać te opakowania ponownie, aby zmniejszyć ilość produkowanych odpadów. Jeśli nie masz już dostępnego oryginalnego pudełka, możesz użyć kartonowego opakowania, papierowej torby lub foliopaku. Włóż do środka kompletny produkt razem z oryginalnymi metkami i bez uszkodzeń. Na stronie Zo-Han pobierz formularz zwrotu, wypełnij go, wydrukuj i umieść w przesyłce. Następnie zaklej paczkę za pomocą szerokiej taśmy i nadaj ją za pomocą Wygodnych Zwrotów.

Ile realizowany jest zwrot?

Zwrot twojego zamówienia będzie realizowany maksymalnie 14 dni kalendarzowych. Sklep od razu po otrzymaniu paczki zajmie się jego weryfikacją.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Sklepie internetowy Zo-Han nie akceptuje zwrotów produktów, które wykazują ślady nieprawidłowego użytkowania. Towary muszą być pozbawione uszkodzeń, plam, oraz nie mogą posiadać wyczuwalnych zapachów perfum lub śladów prania. Konieczne jest, aby zachowały wszystkie oryginalne metki oraz ewentualne zabezpieczenia, które były dołączone do produktów.

Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację, należy upewnić się, że uszkodzenie nie powstało wskutek nieprawidłowego użytkowania. Jeżeli zdecydowałeś, że chcesz dokonać reklamacji, to wypełnij formularz kontaktowy dostępny na dolnej stronie sklepu internetowego. Obsługa sklepu poinformuje cię o dalszych krokach.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu zo-han, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę