• Start
  • Blog
  • W jaki sposób prawidłowo dokonać zwrotu do Perso?
W jaki sposób prawidłowo dokonać zwrotu do Perso?

W jaki sposób prawidłowo dokonać zwrotu do Perso?

Perso to polska marka skupiająca się na sprzedaży wysokiej jakości, ekskluzywnych kurtek i płaszczy dla kobiet i mężczyzn. Sprzedawcy zależy na zadowoleniu swoich klientów, dlatego oferuje on wydłużony czas na dokonywanie zwrotów, czyli 30 dni od daty odebrania przesyłki. Ponadto, sklep oferuje proste wymiany nie pasujących produktów, jak i możliwość skorzystania z płatności odroczonych podczas składania zamówienia. Jeśl jesteś klientem sklepu Perso i chcesz dokonać w nim zwrotu, warto najpierw upewnić się, że wiesz, jak dokładnie należy to zrobić, aby nie zapomnieć o żadnych istotnych kwestiach. Zwroty do Perso to nic trudnego - przekonaj się o tym, czytając dalej!

Zwrot do Perso - o czym należy pamiętać?

Zanim podejmiesz decyzję o zwrocie do sklepu Perso, pamiętaj o kilku istotnych kwestiach z tym związanych. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich:

  • Zwroty są możliwe przez 30 dni od momentu odebrania zamówienia. Aby odstąpić od umowy, możesz o tym poinformować sklep wcześniej, wysyłając formularz zwrotu na adres mailowy.
  • W Twojej przesyłce, poza zwracanymi produktami, powinien się też znaleźć formularz zwrotu (chyba, że wysłałeś go już wcześniej mailowo) oraz paragon.
  • Zwrotowi podlegają tylko produkty nienaruszone, czyli beż żadnych śladów wcześniejszego użytkowania. Ubrania muszą również posiadać wszystkie oryginalnie dołączone metki oraz zabezpieczenia.
  • Swoją przesyłkę zwrotną nadajesz na własny koszt.

Jak nadać przesyłkę zwrotną do Perso?

Swoją paczkę ze zwrotem możesz nadać wybranym sposobem na adres sklepu:

F.D.H. KOLIMPEX s.c.
Pola Karolińskie 4
02-401 Warszawa

W celu szybszego i jeszcze sprawniejszego dokonania zwrotu polecamy skorzystanie z naszej usługi Wygodne Zwroty przy nadawaniu paczki. Dzięki niej możesz nadać zwrot bez potrzeby martwienia się o jakiekolwiek dodatkowe formalności, czy nawet o prawidłowe zaadresowanie paczki! Zamiast adresu będziesz korzystać z generowanej automatycznie w naszym systemie etykiety zwrotu lub kodu zwrotu, który następnie należy wykorzystać, aby nadać przesyłkę w wybranym przez Ciebie punkcie nadania, takim jak Paczkomaty InPost. Jest to bardzo szybki i intuicyjny, a przede wszystkim wygodny proces, dzięki któremu zwroty nie będą niczym strasznym.

Jak działają płatności odroczone PayPo?

Sklep interetowy Perso oferuje Ci dostęp do bardzo wygodnej formy płatności, jaką są płatności odroczone PayPo. Dzięki nim możesz dokonać zakupu bez ponoszenia kosztów przez 30 dni. To znaczy, że możesz wygodnie dokonać zamówienia, zdecydować czy chcesz je zatrzymać i ewentualnie odesłać je z powrotem do sprzedawcy, a to wszystko bez faktycznego wydawania pieniędzy na zamówiony produkt. Jeśli lubisz zamawiać dużo przedmiotów “na próbę” i często dokonujesz zwrotów, może to być idealne rozwiązanie dla Ciebie!

Czy możliwy jest zakup produktów Perso stacjonarnie?

Niektórzy klienci wolą mieć możliwość obejrzenia produktów oraz ich przymierzenia przed ich zakupem. Sklep Perso nie prowadzi jednak sprzedaży poza swoją stroną internetową. Miej jednak na uwadze, że to nie znaczy, że produktów tej marki nie da się nabyć na żywo! Różne sieci sklepów i sprzedawcy multibrandowi, tacy jak np. Royal Collection, oferują kurtki i płaszcze Perso w swoich salonach. Jeśli chcesz zakupić produkty Perso stacjonarnie, warto skorzystać z listy sklepów dostępnej na stronie internetowej marki w zakładce “gdzie kupić”, aby wiedzieć, gdzie możesz ich szukać!

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu perso, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę