• Start
  • Blog
  • W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem do Sneaker Peeker?

W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem do Sneaker Peeker?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.01.2024

Zwrot zakupów czasem może sprawiać wrażenie uciążliwego i skomplikowanego procesu. Niemniej jednak współczesny świat oferuje nam różnorodne możliwości i rozwiązania, także w kontekście procedur zwrotów. Produkty nabyte online nie zawsze będą dla nas idealne, więc rozmiar ubrania czy oczekiwany kolor mogą okazać się niewłaściwe. Nie ma jednak powodu do niepokoju, gdyż zwrot do sklepu Sneaker Peeker okazuje się być łatwiejszy, niż mogłoby się wydawać, a cały proces zajmuje zaledwie kilka minut. Wszystko dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty, która w swojej bazie posiada już ponad 10 tysięcy sklepów i oczywiście w tym Sneaker Peeker. Zachęcamy do lektury artykułu, aby przekonać się osobiście, jak proste to jest!

Czy dokonując zakupu online można zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Sklep Sneaker Peeker nie przyjmuje zwrotów produktów zakupionych droga elektroniczną. W tym przypadku możemy zwrócić produkty jedynie za pomocą kuriera, np. zarejestrować zwrot na platformie Wygodne Zwroty i wybrać preferowaną formę dostawy.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w karton/foliopak, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Dobrze jest wykorzystywać takie opakowania ponownie, pamiętając o wcześniejszym usunięciu wszystkich starych etykiet.

Co można zwrócić?

W ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki klienci mogą zwrócić kompletne produkty posiadające wszystkie niezbędne metki wraz z zabezpieczeniami. Towar musi być nienoszonych, bez wyczuwalnych zapachów i uszkodzeń. W innym przypadku sklep może odrzucić zwrot.

Czy można złożyć reklamację?

Tak, sklep udostępnia możliwość złożenia reklamacji. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, a następnie na adres e-mail: sklep@sneakerpeeker.pl przesłać krótki opis wady i co najmniej trzy zdjęcia, na których widać wadę. Formularz reklamacyjny jest dostępny na stronie sklepu. 

Jak zwrócić produkt za pomocą Wygodnych Zwrotów?

Jesteś już na platformie Wygodne Zwroty, więc wystarczy, że znajdziesz wyszukiwarkę i wpiszesz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić towar. Postępuj zgodnie z instrukcją, aby   paczkę:

KROK 1: Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar. Następnie kliknij przycisk NADAJ ZWROT;

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Czy można wymienić produkt?

Sklep nie udostępnia możliwości wymiany produktu. W tym wypadku najlepszym sposobem będzie dokonanie zwrotu i ponowne zamówienie odpowiedniego dla nas produktu.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu sneakerpeeker, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę