• Start
  • Blog
  • W jaki sposób możesz łatwo dokonać zwrotu do sklepu Roselle?
jak zrobić zwrot do Roselle

W jaki sposób możesz łatwo dokonać zwrotu do sklepu Roselle?

Zakupy online to coś, co wiąże się z wieloma korzyściami, dzięki czemu stają się one preferowaną formą zakupów dla wielu najbardziej wymagających klientów. Przez internet masz możliwość nie tylko zamawiania wyspecjalizowanych produktów z tysięcy różnych sklepów, ale również zwrotu niepasującego towaru po zakupie. W wielu sklepach nie musisz nawet płacić za zakupy od razu - dzięki płatnościom odroczonym możesz się wstrzymać od zapłaty do momentu odebrania przesyłki i sprawdzenia, czy zamówione produkty faktycznie Ci odpowiadają. Dokonanie zwrotu to naprawdę nic trudnego - w poniższym artykule znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć, aby zwrócić swoje zakupy w sklepie Roselle.

O czym pamiętać przed dokonaniem zwrotu Roselle?

Oto kilka spraw, które musisz wziąć pod uwagę przed wysłaniem paczki ze zwrotem do sklepu Roselle:

  • Sprzedawca wymaga, aby przed dokonaniem zwrotu poinformować go o tym fakcie, co można zrobić w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki z zakupem, drogą pocztową (Roselle Store Sp. z o.o. / Storeit, Omłotowa 23, 94-251 Łódź) lub mailową (biuro@roselle.pl). 
  • Po otrzymaniu informacji zwrotnej od sklepu możesz zająć się nadaniem paczki - masz na to termin 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
  • Pamiętaj, że do zwrotu nadają się tylko przedmioty, które nie noszą żadnych śladów użytkowania bądź uszkodzeń. Jeśli zamówiony produkt jest wadliwy, możesz zamiast tego dokonać reklamacji.
  • Możesz skorzystać z wybranego sposobu nadania przesyłki, z wyjątkiem wysyłki za pobraniem - w sklepie Roselle takie przesyłki nie są akceptowane.

Jak nadać zwrot do Roselle - instrukcja krok po kroku

Jednym z możliwych sposobów nadania przesyłki zwrotnej do Roselle jest skorzystanie z naszego serwisu Wygodne Zwroty. Jest to bardzo wygodny sposób na zwrot, dzięki któremu nie musisz się martwić o jakiekolwiek dodatkowe formalności, a swoją paczkę możesz wysłać bez jej adresowania. Wystarczy postępować według poniższych kroków:

  1. Wpisz nazwę sklepu Roselle w polu wyszukiwania na stronie Wygodne Zwroty i kliknij przycisk “nadaj zwrot” aby rozpocząć proces rejestracji zwrotu,
  2. Wybierz opcję z nadania z drukowaniem etykiety lub bez niej, a następnie zdecyduj, jak chcesz nadać paczkę: określ, jak zapakowana jest Twoja przesyłka oraz z pomocą jakiej firmy kurierskiej chcesz dokonać zwrotu,
  3. Uzupełnij swoje dane oraz dane na temat przesyłki w formularzu zwrotu na stronie, a następnie zaznacz wszystkie potrzebne zgody, aby kontynuować,
  4. Dokonaj płatności za zwrot (możesz skorzystać z platformy Blik lub Przelewy24 - obie umożliwiają błyskawiczne, bezproblemowe dokonywanie płatności internetowych),
  5. Zanieś swoją przesyłkę do wybranego punktu nadania i czekaj na zwrot należności za odesłane produkty.

Jak działają odroczone płatności w Roselle?

Sklep Roselle daje Ci możliwość dokonania płatności po zakupie za pomocą systemu PayPo: 

  1. Podczas wyboru płatności przy zakupie wybierz opcję PayPo,
  2. Zostaniesz przekierowana na stronę PayPo, gdzie należy sprawdzić swoje dane oraz podać swój numer pesel,
  3. Możesz dokonać płatności za zakup w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. Nie ponosisz w ten sposób żadnych dodatkowych opłat, a ponadto możesz również zdecydować się za dokonanie opłaty w ratach.

Dzięki odroczonym płatnościom PayPo możesz dokonać zakupów, a następnie zwrócić część lub całość zamówienia. W zależności od tego, co zwrócisz, nie będziesz musiała w ogóle wnosić zapłaty, albo kwota do zapłacenia zmniejszy się o wartość zwróconego produktu. Jest to zatem bardzo wygodne rozwiązanie, jeśli nie masz pewności podczas zakupu, czy dany towar spełni Twoje oczekiwania.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu roselle, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę