• Start
  • Blog
  • Jakie są sposoby na zwrot do sklepu Zara?
Jakie są sposoby na zwrot do sklepu Zara?

Jakie są sposoby na zwrot do sklepu Zara?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 31.01.2024

Niektóre duże sieci handlowe przygotowują specjalne sposoby na dokonanie zwrotu zakupionych w nich produktów, dzięki którym odesłanie niepasującego towaru staje się dużo prostsze i wygodniejsze. Do takich sprzedawców należy popularna sieć odzieżowa Zara, która to oferuje swoim klientom kilka opcji zwrotu, dzięki którym staje się on niezwykle prosty i bezproblemowy. W poniższym artykule opisujemy sposoby na dokonanie zwrotu do Zary oraz wszystkie inne istotne kwestie, o których warto wiedzieć, oddając swoje produkty w tym sklepie.

O czym pamiętać dokonując zwrotu w Zarze?

Czas na zwrot w sklepach sieci Zara wynosi 30 dni. Należy oddać niechciane produkty z powrotem do sprzedawcy przed upływem tego terminu, który jest liczony:

  • od daty wysłania zamówienia w przypadku zakupów online,
  • od daty nabycia produktu w przypadku zakupów stacjonarnych.

Do zwrotu nadają się tylko produkty w stanie nienaruszonym, wraz ze wszystkimi dołączonymi oryginalnie metkami. Istnieje też kilka specjalnych warunków dotyczących zwrotu poszczególnych artykułów (np. bielizny, akcesoriów, kosmetyków), z którymi warto się zapoznać, czytając o nich na stronie Zary przed podjęciem decyzji o zwrocie. Dzięki temu będziesz miała pewność, że Twój produkt faktycznie nadaje się do zwrotu.

Zwroty Zara - na jakie sposoby można zwrócić zakupy?

Istnieją trzy główne sposoby na zwrot produktów zakupionych w Zarze:

SPOSÓB 1: zwrot stacjonarny. Wystarczy zanieść niepasujące produkty do wybranego sklepu stacjonarnego sieci Zara, i okazać je wraz z dowodem zakupu. Opcja ta dotyczy zarówno zakupów wykonanych przez odległość, jak i stacjonarnie. Jeśli nie masz możliwości osobistego zwrotu, możesz również upoważnić inną osobę do jego wykonania. Ta opcja zwrotu jest całkowicie darmowa!

SPOSÓB 2: zwrot pod wskazanym adresem. Możesz zamówić kuriera bezpośrednio pod swój adres, korzystając z panelu “Zwroty” po zalogowaniu na swoje konto w sklepie Zara lub poprzez linka dostępnego w wiadomości e-mail, którą sklep wysłał Ci po dokonaniu zamówienia. Nie musisz drukować etykiety do zwrotu, jako że kurier będzie ją już miał przygotowaną. Ta opcja zwrotu dotyczy tylko zakupów dokonanych przez internet.

SPOSÓB 3: zwrot w punkcie odbioru. Zgłoś swój zwrot w podobny sposób jak miało to miejsce w powyższej metodzie, a następnie postępuj zgodnie z instrukcją, którą otrzymasz na swój adres e-mail. Przygotuj swoją paczkę (nie musisz jej adresować ani dołączać paragonu), naklej na niej potrzbene etykiety i zanieś ją do punktu odbioru.Ta opcja zwrotu również dotyczy tylko zakupów dokonanych przez internet.

Jak działa zwrot należności za zakup w Zarze?

Zwrot należności za zakup zostanie dokonany w przeciągu 14 dni od momentu dokonania zwrotu, z wykorzystaniem tej samej formy płatności, jaką oryginalne opłacono zamówienie.  Otrzymasz potwierdzającą wiadomość mailową od sklepu w momencie, kiedy Twój zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie. Pamiętaj, że jeśli skorzystałaś z opcji zwrotu pod wskazanym adresem, to koszt jego wykonania w wysokości 9,90 zł zostanie odjęty od sumy zwracanych należności (pozostałe opisane wcześniej sposoby zwrotu są darmowe).

Jeśli zwrócone zakupy zostały opłacone karta podarunkową, to należności zostaną zwrócone na tę samą kartę. Jeśli nie posiadasz już oryginalnej karty, to sklep wyda Ci kartę refundacyjną lub wyśle Ci wirtualną kopię karty ze zaktualizowanym saldem za pomocą wiadomości e-mail.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu zara, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę