• Start
  • Blog
  • Jak zwrócić produkty zakupione w sklepie 7Kicks?
jak zrobić zwrot do 7Kicks

Jak zwrócić produkty zakupione w sklepie 7Kicks?

Zakupy internetowe są znacznym ułatwieniem na co dzień, pomagając w naszym zabieganym życiu. Możemy z łatwością i błyskawicznie znaleźć nowe, odpowiadające nam produkty, a następnie równie szybko złożyć zamówienie. Dostawa zakupów zazwyczaj również zabiera bardzo mało czasu. Zakupy online górują nad tradycyjnymi również faktem, że wiążą się z mniejszym stopniem zobowiązania - jeśli dany produkt nie spełnia naszych oczekiwań, możemy go w prosty sposób zwrócić. Zazwyczaj wiąże się to z minimalnymi kosztami, a pozwala nam na dobranie produktów w pełni pasujących naszym potrzebom. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie na to, jak dokonać zwrotu do sklepu 7Kicks, to jesteś w dobrym miejscu. Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik, w którym opisaliśmy wszystkie najważniejsze kwestie związane ze zwrotami zakupów nabytych u tego sprzedawcy.

7Kicks zwroty - o czym pamiętać?

Aby zwrócić produkty zakupione w 7Kicks będziesz potrzebować:

  • wypełnionego formularza zwrotu - możesz go pobrać i wydrukować bezpośrednio ze strony internetowej sklepu
  • paragonu z zakupu lub jego kopii
  • w miarę możliwości - oryginalnego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę

Ponadto pamiętaj, że termin do zwrotów 7Kicks wynosi 14 dni kalendarzowych. Z reguły zwroty nadane po terminie nie są przyjmowane przez sklep. Zwróć też uwagę, aby wysłane przez Ciebie produkty nie nosiły żadnych śladów użytkowania ani uszkodzeń. Sprzedawca zwraca w szczególności uwagę, aby podeszwy odsyłanych butów nie były zabrudzone, ponieważ w innym wypadku zwrot nie zostanie przyjęty.

Jaki jest adres do zwrotu w 7Kicks?

Swoją przesyłkę zwrotną do 7Kicks zaadresuj jak poniżej:

Sklep 7Kicks

Ul. Kijowska 7 lok.1

15-410 Białystok

Miej na uwadze, że paczkę należy adresować bezpośrednio na powyższy adres sklepu, ponieważ przesyłki nadane np. do Paczkomatu InPost nie zostaną odebrane. Sklep 7Kicks nie akceptuje również przesyłek nadanych za pobraniem.

Jak nadać przesyłkę do 7Kicks - krok po kroku

Oto instrukcja, jak krok po kroku zabrać się za nadanie paczki zwrotnej do 7Kicks:

  1. Przygotuj paczkę - wydrukuj i uzupełnij formularz oraz dołącz go razem z paragonem do swojej przesyłki. Nie zapomnij o solidnym zabezpieczeniu paczki.
  2. Zaadresuj przesyłkę - pamiętaj, aby nadać ją bezpośrednio na adres sklepu. Jeśli korzystasz z oryginalnego pudełka do zwrotu, zerwij z niego stare etykiety.
  3. Nadaj paczkę wybranym sposobem - możesz skorzystać zarówno z usług Poczty Polskiej, jak i wybranego kuriera. 

Łatwym sposobem na szybki zwrot jest skorzystanie z naszej usługi Wygodne Zwroty. Dzięki niej nadasz swój zwrot bez żadnych problemów, podążając za kolejnymi, intuicyjnymi krokami na naszej platfromie. Aby rozpocząć, wystarczy, że wpiszesz nazwę odpowiedniego sklepu w wyszukiwarce na naszej stronie, a następnie naciśniesz przycisk “nadaj zwrot”. Nie musisz się nawet martwić o poprawne zaadresowanie paczki, ponieważ nasz system zajmie się tym za Ciebie.

Jak dokonać wymiany w sklepie 7Kicks?

W 7Kicks możesz nie tylko zwrócić produkt, ale także dokonać wymiany danego produktu na inny, jeśli np. okazało się, że wybrałeś niewłaściwy rozmiar. Aby dokonać wymiany 7Kicks postępuj bardzo podobnie, jak ma to miejsce w przypadku zwrotów. Korzystaj z tego samego formularza co do zwrotów, ale w polu na powód zwrotu sprecyzuj, że powodem wysyłki jest wymiana danego produktu na inny rozmiar lub model. Nie musisz także w takim przypadku wypełniać pola z numerem Twojego konta bankowego. Poza tym postępuj według tych samych zasad, co przy zwrotach.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu 7kicks, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę