Jak Zwrócić Produkty Do Sklepu Sizeer?

Sklep Sizeer umożliwia zwrot produktów zakupionych online w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Klienci mogą to zrobić osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym na terenie całej Polski lub nadając paczkę w wybrany przez siebie sposób. Według ustawy o prawach konsumenta, każdy klient dokonujący zakupu online ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny. Sklep Sizeer wydłuża ten czas do 30 dni. To częsta praktyka w e-sklepach, ponieważ przyjazna polityka zwrotów wzbudza lojalność konsumentów i zachęca ich do częstszych oraz większych zakupów.

Sposoby Zwrotu Towaru W Sklepie Sizeer

Klienci, którzy chcą odstąpić od umowy, mogą zwrócić towar w najwygodniejszy dla siebie sposób – w sklepie stacjonarnym, za pomocą Paczkomatów InPost lub innego, dowolnego przewoźnika.

W przypadku odstąpienia od zakupu online w sklepie stacjonarnym wystarczy zanieść zwracane produkty do salonu wraz z fakturą VAT, która została wysłana drogą mailową po złożeniu zamówienia. 

Konsumenci mogą też zwrócić zamówienie poprzez Paczkomaty InPost. Opcja ta do 31.07 jest darmowa. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i uzupełnić dane dotyczące kontaktu oraz samego zamówienia. Następnie klient otrzymuje potwierdzenie wraz z kodem. Zostanie ono wysłane zarówno drogą mailową, jak i smsem. Kod zwrotu jest ważny przez 72 godziny i jest niezbędny do nadania przesyłki. Należy umieścić go na zwracanej paczce. Jeżeli konsument używa tego samego kartonu, w którym otrzymał zamówienie, przed odesłaniem towaru powinien pamiętać o usunięciu starej etykiety adresowej. Gotową do wysyłki paczkę wystarczy już tylko zanieść do najbliższego Paczkomatu.

Jeżeli klient woli odesłać zamówienie za pomocą innego przewoźnika, ma również taką możliwość. Wystarczy, że wypełni dokument zwrotu, który został dołączony do zamówienia lub pobierze go ze strony sklepu. Artykuły wraz z fakturą VAT należy odesłać na adres podany w zakładce “Zwroty”. Koszty wysyłki w tym przypadku pokrywa klient.

Konsument może również skorzystać z możliwości nadania przesyłki zwrotnej na stronie Wygodne Zwroty. Nie musi w tym przypadku szukać adresu do wysyłki, wystarczy, że wybierze z listy sklep, do którego chce wysłać paczkę. Zwrot do sklepu Sizeer nadasz tu: https://wygodnezwroty.pl/sizeer

Zwrot środków za zamówienie jest dokonywane w takim sam sposób w jaki opłacono zakupy i wykonywany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.  

W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty dostarczenia produktów są pokrywane przez klienta.

Warunki Zwrotu Towaru W Sklepie Sizeer

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów, które wskazują na ich użytkowanie, wykraczające poza konieczne do stwierdzenia ich cech, funkcjonalności czy charakteru.

Klient ma 30 dni na odstąpienie od umowy od chwili otrzymania zamówienia. Towary muszą jednak pozostawać w stanie nienaruszonym.

Reklamacja W Sklepie Sizeer

Wszystkie zakupione w sklepie artykuły podlegają rękojmi za wady w okresie 2 lat od daty ich nabycia. Wymiany można dokonać w sklepach stacjonarnych na terenie Polski oraz drogą wysyłkową.

W przypadku wymiany w salonach stacjonarnych należy wziąć ze sobą dowód zakupu oraz towar, który podlega reklamacji. Warto pamiętać, że produkty objęte reklamacją nie są przyjmowane w outletach w Sosnowcu, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Warszawie oraz w Piasecznie.

Dokonanie reklamacji drogą wysyłkową wymaga dołączenia do przesyłki stosownego dokumentu. Klient może skorzystać ze wzoru dołączonego do zamówienia lub pobrać go ze strony internetowej sklepu. Po jego uzupełnieniu należy zapakować artykuł wraz z formularzem i odesłać na adres podany w zakładce “Wymiany Zwroty Reklamacje”.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili jej zgłoszenia. W ramach rękojmi konsument może domagać się naprawy produktu, wymiany na nowy, obniżenia ceny, oraz odstąpienia od umowy, o ile jego wada jest poważna.

Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, klient musi dokładnie wypełnić formularz, wpisując swoje dane, opis wady oraz żądanie w ramach rękojmi. W przypadku wysyłki reklamowanych produktów konsument pokrywa koszty transportu. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wówczas koszty wysyłki zostaną zwrócone.