Jak zrobić zwrot do ladida?

Jak zwrócić produkty do La-di-da?

W niniejszym artykule skoncentrujemy się na procesie zwrotu produktów do sklepu La-di-da. Przedstawimy kroki, które pozwolą Ci sprawnie i bezproblemowo dokonać zwrotu zakupionych przedmiotów, zapewniając jednocześnie przejrzystość i klarowność całej procedury. Dzięki naszym wskazówkom, będziesz mógł skorzystać z prawa do zwrotu w prosty sposób, co z pewnością przyczyni się do pozytywnego doświadczenia z zakupów online w sklepie La-di-da.

Jaki jest czas na dokonanie zwrotu w La-di-da?

Zgodnie z przepisami regulaminu sklepu La-di-da, konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Odstąpienie od umowy może nastąpić bez podawania przyczyny. Aby zachować ten termin, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Możesz to zrobić:

  1. Pisemnie na adres: Więckowskiego 20/4, 90-722 Łódź;
  2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ladida@kardigan.info.

Jak można zwrócić produkty do La-di-da?

Aby dokonać zwrotu produktów do La-di-da, możesz to zrobić za pośrednictwem naszej usługi Wygodne Zwroty, zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zostań na naszej stronie wygodnezwroty.pl i w polu wyszukiwania wpisz nazwę sklepu, czyli La-di-da.
  2. Wypełnij formularz zwrotu. Podczas tego procesu będziesz mógł wybrać firmę kurierską, zdecydować, czy chcesz wygenerować etykietę zwrotną oraz wprowadzić informacje dotyczące zamówienia i danych kontaktowych.
  3. Wybierz preferowany sposób płatności za usługę zwrotu.
  4. Sprawdź poprawność podanych informacji.

O sklepie La-di-da

La-di-da to butik modowy z ponad 10-letnim doświadczeniem, który oferuje nie tylko ubrania, ale także modowe przeżycia. Sklep stacjonarny prezentuje wyjątkowe kolekcje luksusowych marek, podkreślając subtelność i pewność siebie kobiecej elegancji. Wierzą, że moda to źródło optymizmu, a odpowiednio dobrane ubranie potrafi poprawić nastrój. Oferta sklepu opiera się na wysokiej jakości oraz najnowszych trendach, inspirując klientki do odkrywania swojego indywidualnego stylu. Dla dodatkowej wygody, La-di-da udostępnia swoje modowe propozycje również online, dostarczając inspiracji z najnowszych kolekcji.

Jakie są metody płatności w sklepie La-di-da?

  • Płatność gotówką za pobraniem: Klient może uiścić opłatę gotówką przy odbiorze przesyłki.
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym: Istnieje możliwość dokonania płatności gotówką przy osobistym odbiorze zakupionego produktu w sklepie stacjonarnym w Łodzi.
  • Płatność przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy: Klient może dokonać przelewu na wskazany rachunek bankowy sprzedawcy.
  • Płatności elektroniczne i kartą płatniczą: Klient może skorzystać z płatności elektronicznych oraz z płatności za pomocą kart płatniczych, korzystając z serwisu Przelewy24.pl. Dostępne metody płatności są dokładnie określone na stronie sklepu internetowego.

Ile La-di-da ma dni na rozpatrzenie reklamacji?

Sprzedawca La-di-da ma obowiązek rozpatrzyć reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli klient, zażądał wymiany produktu, usunięcia wady lub złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w wymaganym terminie, uważa się, że żądanie to zostało uzasadnione.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu ladida, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę