Jak Zrobić Zwrot W 4f?

Sklep internetowy 4f umożliwia odstąpienie od umowy w terminie 30 dni. Klienci mogą zwrócić towar w wybrany przez siebie sposób. Artykuły powinny znajdować się w folii i w pudełku, w których zostały dostarczone. Jest to dodatkowe zabezpieczenie na czas transportu, ale także sposób na zmniejszenie ilości wykorzystywanego plastiku. Każdy konsument dokonujący zakupów online ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wiele sklepów internetowych wydłuża ten ustawowy czas do 30, 90, a nawet 365 dni. Takie praktyki wpływają na zwiększenie lojalności klientów oraz zachęcają ich do częstszych i większych zakupów, bez obaw, że spotkają ich nieprzyjemności związane z procesem zwrotu.

Sposoby Zwrotu Produktów W Sklepie 4f

Klienci dokonujący zakupu online mają możliwość zwrócenia zamówienia w salonie stacjonarnym, o ile nie były to zakupy na raty lub opłacone za pomocą płatności odroczonych PayPo. 

Konsument, decydujący się na tę formę zwrotu nie musi rejestrować go w sklepie internetowym. Wystarczy zanieść produkty do najbliższego salonu wraz z dowodem jego zakupu, który może pozostawać w formie elektronicznej.

Sklep umożliwia również darmowy zwrot do Paczkomatów InPost. W tej sytuacji użytkownik musi zarejestrować zwrot na stronie sklepu. Etykieta zwrotna została dołączona do zamówienia. List przewozowy może też zostać wygenerowany po zgłoszeniu zwrotu na stronie internetowej sklepu. Na podany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania wniosku, a także etykieta adresowa, jeżeli użytkownik w zgłoszeniu zaznaczył, że jej nie posiada. W przypadku nadania przesyłki w tym samym kartonie, w którym zamówienie zostało dostarczone, należy pamiętać o odklejeniu starej etykiety adresowej lub zaklejeniu jej nową. Odpowiednio przygotowany zwrot wystarczy już tylko zanieść do najbliższego Paczkomatu. 

Jeżeli klient woli nadać darmowy zwrot za pośrednictwem kuriera DPD, również cały proces powinien rozpocząć od zarejestrowania go na stronie sklepu. Etykieta zwrotna została dołączona do zamówienia. Użytkownik może też wygenerować nową. Wystarczy, że podczas rejestracji odstąpienia od umowy zaznaczy, że jej nie posiada. Wówczas na podany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zwrotu oraz etykieta. W tym przypadku konieczne jest określenie preferowanej daty i godziny przyjazdu kuriera, który odbierze przesyłkę. W przypadku, gdy konsument decyduje się na odesłanie zamówienia w tym samym kartonie, w którym zostało dostarczone, powinien pamiętać o odklejeniu starej etykiety adresowej lub zaklejeniu jej nową.

Kolejną możliwością jest darmowy zwrot do punktu DHL POP. Klient powinien zarejestrować odstąpienie od umowy na stronie internetowej sklepu. Również i w tym przypadku etykieta zwrotna powinna znajdować się wewnątrz otrzymanego zamówienia. Istnieje także możliwość wygenerowania nowego listu przewozowego, wystarczy zaznaczyć tę opcję podczas zgłaszania zwrotu. Wówczas na podany adres mailowy, oprócz potwierdzenia otrzymania wniosku, konsument otrzyma również etykietę zwrotną. W przypadku odsyłania zamówienia w kartonie, w którym zostało ono dostarczone, należy pamiętać o odklejeniu starej etykiety lub zaklejeniu ją za pomocą nowej.

Użytkownik może zdecydować się również na samodzielne nadanie zwrotu w wybrany przez siebie, a nie oferowany przez sklep sposób. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja odstąpienia od umowy na stronie sklepu. W tym przypadku należy umieścić numer zwrotu na przesyłce, co znacznie przyspieszy identyfikację paczki. Po rejestracji odstąpienia od umowy na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie. Paczkę należy wysłać na adres podany na stronie internetowej sklepu.

Zwrot do sklepu 4f możesz też nadać za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów: https://wygodnezwroty.pl/4f

Przesyłki nadawanie za pobraniem oraz do Paczkomatu InPost nie są odbierane.

Po otrzymaniu i zarejestrowaniu paczki w magazynie klient otrzyma stosowne powiadomienie. 

Zwrot środków zostanie dokonany do trzech dni roboczych od momentu wygenerowania dokumentu odstąpienia od umowy na rachunek bankowy lub kartę, z których dokonano płatności za zamówienie. Zwracane są wszystkie koszty, oprócz tych związanych z transportem innym niż oferowane przez sklep. 

Użytkownik, który nie posiada konta w sklepie powinien zacząć rejestrację zwrotu od podania numeru zamówienia oraz adresu mailowego. W przypadku klientów z aktywnym kontem wystarczy, że z poziomu zakładki “Historia Zamówień” wybiorą opcję “Utwórz Zwrot”.