Jak zrobić wygodny zwrot do Molly?
Wygodne Zwroty
- zwroty
5.12.2023
Jeśli masz wątpliwości co do procedury zwrotu w sklepie Molly i obawiasz się, że może to być skomplikowane, to nie musisz się martwić, ponieważ proces ten jest prosty i szybki. Możesz dokonać zwrotu za pomocą różnych dostępnych opcji, a także skorzystać z naszej platformy Wygodne Zwroty, która umożliwia bezproblemowe zrealizowanie zwrotu nietrafionego towaru.
Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu molly, przejdź do formularza
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Utwórz przesyłkę zwrotną
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Określ, czy chcesz wydrukować etykietę
Molly zwroty - ile dni na zwrot towaru?
W sklepie Molly możesz zwrócić swoją paczkę bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od trzymania przesyłki. Nie zawsze twoje zamówienie musi odpowiadać twoim oczekiwaniom, a ty dzięki platformie Wygodne Zwroty zyskasz czas i odzyskasz swoje pieniądze.
W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem do Molly?
Nadawanie zwrotu do Molly to nic trudnego. Dzięki stronie internetowej Wygodne Zwroty zrobisz to bez wychodzenia z domu w zaledwie kilka minut. Klient ma do wyboru zwykłą przesyłkę oferowaną przez sklep Molly lub skorzystanie z naszej platformy Wygodne Zwroty i dostosowania firmy kurierskiej pod swoje potrzeby i oczekiwania.
Jak krok po korku nadać zwrot do Molly?
Usługa Wygodne Zwroty daje możliwość dostosowania formy zwrotu do naszych oczekiwań. Zrób to krok po korku:
- wejdź na stronę wygodnezwroty.pl i nadaj zwrot;
- wypełnij formularz i wybierz rodzaj firmy kurierskiej;
- po wyborze metod płatności sfinalizuj swój zwrot.
Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem płatności użytych podczas zamawiania produktów.
Na jaki adres wysłać zwrot do Molly?
Adres, na który trzeba wysłać swój zwrot to:
Molly.pl
ul. Konrada Wallenroda 10 lok. 01/24
11-520 Ryn.
Paczkę można wysłać w oryginalnym opakowaniu, wkładając do niej formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu Molly.
Molly zwroty - jak zapakować przesyłkę?
Zwrot zamówienia powinien być zapakowany w przybliżony sposób, w jakim go otrzymaliśmy. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne opakowanie, a jeżeli to konieczne zastosować dodatkowe wypełnienie chroniące zawartość. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz konieczne jest, by zawierały metki potwierdzające ich nowość. W środku przesyłki należy umieścić formularz zwrotu i opcjonalnie paragon.
Często zadawane pytania
Sklep Molly umożliwia zwrot produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Klient nie jest zobowiązany do podania powodów zwrotu.
Zwrot produktów może zostać nieuznany w dwóch przypadkach. Jeżeli produkty będą posiadać ślady użytkowania czy zniszczenia oraz, gdy towar nie będzie posiadać oryginalnych metek sklep może odrzucić chęć przyjęcia zwracanych rzeczy.
Paczka ze zwrotem powinna być zapakowana tak, by podczas transportu nie została uszkodzona.
Na platformie Wygodne Zwroty w większości przypadków nie trzeba drukować etykiety zwrotnej. Jeżeli wybierzemy inną formę zwrotu, zapisany adres sklepu musi być umieszczony w widocznym miejscu.