Zwrot do molly.pl

Jak zrobić wygodny zwrot do Molly?

Jeśli masz wątpliwości co do procedury zwrotu w sklepie Molly i obawiasz się, że może to być skomplikowane, to nie musisz się martwić, ponieważ proces ten jest prosty i szybki. Możesz dokonać zwrotu za pomocą różnych dostępnych opcji, a także skorzystać z naszej platformy Wygodne Zwroty, która umożliwia bezproblemowe zrealizowanie zwrotu nietrafionego towaru.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu molly, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Molly zwroty - ile dni na zwrot towaru?

W sklepie Molly możesz zwrócić swoją paczkę bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od trzymania przesyłki. Nie zawsze twoje zamówienie musi odpowiadać twoim oczekiwaniom, a ty dzięki platformie Wygodne Zwroty zyskasz czas i odzyskasz swoje pieniądze.

W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem do Molly?

Nadawanie zwrotu do Molly to nic trudnego. Dzięki stronie internetowej Wygodne Zwroty zrobisz to bez wychodzenia z domu w zaledwie kilka minut. Klient ma do wyboru zwykłą przesyłkę oferowaną przez sklep Molly lub skorzystanie z naszej platformy Wygodne Zwroty i dostosowania firmy kurierskiej pod swoje potrzeby i oczekiwania.

Jak krok po korku nadać zwrot do Molly?

Usługa Wygodne Zwroty daje możliwość dostosowania formy zwrotu do naszych oczekiwań. Zrób to krok po korku:

  1. wejdź na stronę wygodnezwroty.pl i nadaj zwrot;
  2. wypełnij formularz i wybierz rodzaj firmy kurierskiej;
  3. po wyborze metod płatności sfinalizuj swój zwrot.

Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem płatności użytych podczas zamawiania produktów.

Na jaki adres wysłać zwrot do Molly?

Adres, na który trzeba wysłać swój zwrot to:

Molly.pl

ul. Konrada Wallenroda 10 lok. 01/24

11-520 Ryn.

Paczkę można wysłać w oryginalnym opakowaniu, wkładając do niej formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu Molly.

Molly zwroty - jak zapakować przesyłkę?

Zwrot zamówienia powinien być zapakowany w przybliżony sposób, w jakim go otrzymaliśmy. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne opakowanie, a jeżeli to konieczne zastosować dodatkowe wypełnienie chroniące zawartość. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz konieczne jest, by zawierały metki potwierdzające ich nowość. W środku przesyłki należy umieścić formularz zwrotu i opcjonalnie paragon.

Często zadawane pytania

Ile jest czasu na zwrot?
Kiedy można odmówić przyjęcia zwrotu towaru?
Jak przygotować paczkę ze zwrotem?
Czy należy wydrukować etykietę zwrotną?