• Start
  • Blog
  • Jak w bezpieczny i wygodny sposób zwrócić produkt do sklepu ECCO?
Jak zrobić zwrot w ecco?

Jak w bezpieczny i wygodny sposób zwrócić produkt do sklepu ECCO?

Zakupy online to zdecydowanie jedna z najwygodniejszych form zakupów. Jednak może ona wiązać się z niezadowoleniem wśród klientów. Wiele osób decyduje się na zwrócenie produktu, jeśli ten nie odpowiadał ich oczekiwaniom. Dlatego ważne jest, aby sklep, w którym kupujemy posiadał jasno określoną politykę zwrotów. Tego typu klarownie opisane warunki możesz znaleźć w sklepie ECCO. W tym artykule przedstawimy najważniejsze informacje, o których musisz pamiętać podczas nadawania zwrotu.

Warunki dokonywania zwrotów w sklepie ECCO 

Polityka zwrotów w ECCO została dokładnie przemyślana. Od momentu otrzymania paczki, klient ma 30 dni na zwrócenie artykułów, które nie odpowiadają jego oczekiwaniom. Musi on zachować oryginalne metki na wszystkim, co jest zwracane. Produkt powinien być również w nienaruszonym stanie. Buty natomiast powinno się odsyłać w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych etykiet kuriera.

Zwroty przez Paczkomaty In-Post lub kuriera DHL - jak to działa?

Zwroty do ECCO za pośrednictwem kuriera są proste. Najpierw klient powinien spakować rzeczy w oryginalne pudełka, które nie posiadają żadnych etykiet pocztowych. Potem należy zalogować na stronie zwrotów, podać numer zamówienia i adres e-mail, aby potwierdzić zwrot. Gdy zwrot jest zarejestrowany, trzeba pobrać etykietę zwrotną. Potem paczkę należy zanieść do Paczkomatu® InPost lub punktu DHL i nadać. Na koniec klient może śledzić swój zwrot przez dostarczony link idostanie e-maila lub SMS-a, jak paczka dotrze do ECCO.

Zwroty do ECCO za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów

Możliwe jest także zwrócenie produktu za pośrednictwem naszej platformy. Aby rozpocząć ten proces, zaloguj się na swoje konto na naszej stronie. Znajdź sklep ECCO i kliknij przycisk "NADAJ ZWROT DO ECCO". Wybierz odpowiednią formę etykiety zwrotnej i preferowanego kuriera do przesyłki zwrotnej. Podaj numer zamówienia, który chcesz zwrócić, aby zapewnić poprawną identyfikację procesu. Po potwierdzeniu wszystkich szczegółów, zatwierdź zlecenie. Przygotuj produkt i przyklej wygenerowaną etykietę na opakowanie. Nadaj paczkę i czekaj na zwrot.

Placówki stacjonarne ECCO - jak zwrócić produkt? 

Jeśli chcesz zwrócić coś do sklepu stacjonarnego ECCO, zanieś paczkę do najbliższej placówki. Podaj numer zamówienia, w celu zidentyfikowania transakcji. Gdy dostarczysz produkt i podasz wszystkie informacje, będziesz mógł zwrócić produkt zgodnie z zasadami ECCO.

Zwroty w ECCO Outlet - jak to działa?

Jeśli chcesz zwrócić coś, co kupiłeś w sklepie stacjonarnym ECCO Outlet, musisz udać się do jednej z ich placówek. Inne sklepy nie przyjmują zwrotów, więc ważne jest, abyś zrobił to w odpowiednim miejscu. Gdy już trafisz w odpowiednie miejsce obsługa sklepu udzieli Ci niezbędnej pomocy, w celu przeprowadzenia procedury.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?

Jeśli zwracasz coś przez kuriera, może minąć około 7 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki do magazynu ECCO, zanim pieniądze zostaną zaksięgowane na twoim koncie. Zwrot zostanie dokonany na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonałeś płatności, ale może to potrwać od 2 do 10 dni roboczych, zanim pieniądze pojawią się na twoim koncie. O wszystkich transakcjach zostaniesz poinformowany przez e-mail.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu ecco, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę