• Start
  • Blog
  • Jak szybko zwrócić produkty zamówione w sklepie Polly?
jak zrobić zwrot do Polly

Jak szybko zwrócić produkty zamówione w sklepie Polly?

W obecnych czasach wielu z nas decyduje się na zakupy nowych ubrań na odległość. Składanie zamówień przez internet coraz częściej zastępuje długie, męczące wędrówki po sklepach w galeriach handlowych. Zakupy online mają wiele zalet, a na pewno jedną z najistotniejszych z nich jest wygoda takiej formy zakupów. Co więcej, nie musimy się już nawet przejmować tym, co zrobić, jeśli zamówiony produkt okazał się inny, niż go sobie wyobrażaliśmy w rzeczywistości. Każdy konsument ma prawo do dokonania zwrotu produktów zakupionych na odległość, bez potrzeby podawania przyczyny. Jeśli jesteś klientką sklepu internetowego Polly, być może zainteresuje Cię poniższy artykuł. Wyjaśniamy w nim dokładnie, w jaki sposób można dokonać zwrotu w tym sklepie. To nic trudnego - zapraszamy do lektury!

Czego potrzebujesz do zwrotu w Polly?

Jeśli rozważasz możliwość nadania zwrotu do Polly, pamiętaj, ze będziesz do tego potrzebować ważnego dokumentu, jakim jest formularz zwrotu. Jego przygotowanie nie jest na szczęście niczym trudnym. Wystarczy, że posłużysz się wzorem formularza udostępnionym przez sklep na jego stronie internetowej. Formularz musi zawierać jedynie poniższe informacje:

  • Twoje imię i nazwisko
  • Numer zamówienia, które zwracasz,
  • Nazwy odsyłanych produktów,

Gotowy formularz dołącz do przesyłki wraz z odsyłanymi produktami lub wyślij w formie listu na adres sklepu.

Jak długi jest termin do zwrotu Polly?

Termin do zwrotu obowiązujący w sklepie Polly wynosi 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia klientowi. Nie musisz informować sprzedawcy o chęci zwrotu przed jego dokonaniem. Aby odstąpić od umowy wystarczy, że nadasz swoją przesyłkę przed upływem powyższego terminu.

Jakie są sposoby nadania zwrotu do Polly?

Sklep Polly nie wskazuje żadnych preferowanych form zwrotu. To znaczy, że możesz wybrać najbardziej odpowiadającą Ci formę wysyłki, np. za pośrednictwem ulubionej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Miej jednak na uwadze, że zwrot powinien być nadany na Twój koszt oraz bezpośrednio na poniższy adres:

Sklep POLLY
Al.Rzeczypospolitej 22
02-972 Warszawa

Zwrot do Polly - instrukcja postępowania krok po kroku

Możesz bardzo szybko i łatwo nadać swój zwrot do Polly, jeśli korzystasz z naszej platformy Wygodne Zwroty. Przekonaj się, jakie to proste! Wystarczy tylko kilka prostych kroków:

  1. Rozpocznij proces nadawania zwrotu wpisując nazwę sklepu Polly w wyszukiwarce na naszej stronie i klikając przycisk “nadaj zwrot”,
  2. Wybierz opcję wysyłki z etykietą lub bez, firmę kurierską do obsługi zwrotu oraz określ gabaryty paczki, a następnie uzupełnij wirtualny formularz potrzebnymi danymi,
  3. Opłać koszty nadania paczki i zakończ rejestrację przesyłki zwrotnej w naszym systemie,
  4. Przygotuj swoją paczkę, nie zapominając o dołączeniu do niej formularza zwrotu i zanieś ją do wybranego punktu nadania, np. wybranego Paczkomatu InPost.

Kiedy otrzymam środki za zwrócony zakup?

Sklep Polly zobowiązuje się do zwrotu kosztów za odesłany zakup w ciągu 14 dni od momentu, w którym Twoja przesyłka trafi do magazynu sklepu. Środki trafią na Twoje konto za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego. Jeśli natomiast opłaciłaś swoje zamówienie PayPalem, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na Twoje konto PayPal. Pamiętaj, że jedyne środki, które podlegają zwrotowi, to koszt zwracanego produktu oraz koszt najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep. 

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu polly, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę