• Start
  • Blog
  • Jak skutecznie zwrócić produkt w sklepie Soxo?
jak zrobić zwrot do soxo

Jak skutecznie zwrócić produkt w sklepie Soxo?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 10.04.2024

Sklep SOXO to platforma handlowa, która oferuje szereg możliwości zakupowych. Zrozumienie ich polityki zwrotów może być kluczowe dla optymalnego korzystania z usług, które są nam udostępniane. W tym artykule skupimy się na analizie tych procedur, identyfikując istotne aspekty, których warto się przyjrzeć, aby uniknąć problemów i usprawnić cały proces. Dodatkowo przedstawimy praktyczne wskazówki, które mogą być pomocne dla klientów sklepu SOXO.

Co znajdę w ofercie sklepu SOXO?

Firma SOXO, ceniony producent skarpet oraz akcesoriów tekstylnych, od chwili swojego powstania w 2001 roku, notuje znaczący rozwój na rynkach krajowych i międzynarodowych. Jej produkty trafiają do ponad 30 krajów na całym globie. Z bogatym wyborem, który obejmuje zarówno skarpety, kapcie i wiele innych produktów, sklep ten odpowiada na różnorodne potrzeby klientów, niezależnie od ich wieku, co przyczynia się do jego ugruntowanej pozycji. Marka SOXO stawia na innowacyjność i dopasowanie do oczekiwań klientów, co sprawia, że jest rozpoznawalna i szanowana przez szerokie grono odbiorców na całym świecie.

Polityka zwrotów w Sklepie Soxo

Zgodnie z regulacjami prawnymi dotyczącymi praw konsumenta, każdy klient posiada możliwość rezygnacji z umowy zawartej w sklepie Soxo w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny. Okres ten rozpoczyna się od momentu odebrania zamówionych artykułów przez klienta. W celu skorzystania z opcji zwrotu produktu, niezbędne jest przesłanie wypełnionego formularza. Można to zrobić poprzez wysłanie go pocztą tradycyjną na adres: SOXO Sp. z o o, Sp.k; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@soxo.pl.

Jak przebiega proces zwrotu w sklepie Soxo?

Kupujący ma do wyboru dwie metody zwrotu zakupionego towaru w sklepie Soxo. Pierwszą możliwością jest skorzystanie z personalizowanego kreatora zwrotów dostępnego na witrynie internetowej sklepu. Dostosowany do potrzeb klienta, zawiera on instrukcje krok po kroku, którymi można się kierować. Drugą możliwością jest wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu, który należy dołączyć do zwracanej przesyłki. Po złożeniu oświadczenia o rezygnacji z umowy, nabywca jest zobowiązany do odesłania nabytego produktu w ciągu 14 dni od momentu poinformowania sklepu. Warto również zaznaczyć, że koszt zwrotu ponosi klient. 

Jak odesłać produkt za pomocą Wygodnych Zwrotów?

Jeśli szukasz innego sposobu na przeprowadzenie zwrotu, rozważ skorzystanie z naszej platformy. Pozostań na tej stronie i kliknij w przycisk NADAJ ZWROT DO SOXO. Zostaniesz przekierowany do formularza, w którym będzie musiał wypełnić kilka istotnych informacji dotyczących etykiet, kuriera i danych zamówienia. Skorzystaj z naszej oferty już teraz i przekonaj się jak szybkie mogą być Wygodne Zwroty!

Kiedy otrzymam zwrócone pieniądze?

Zwrot pieniędzy powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji o odstąpieniu od umowy. Włączane są w to również koszty dostawy. Zwrot środków dokonywany jest przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały wykorzystane przez klienta w pierwotnej transakcji. Wyjątek stanowią sytuacje, w których klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

Gdzie wysłać zwracany towar?

W przypadku chęci zwrócenia produktu, wyślij go na następujący adres:

SOXO

ul. Smolna 1A

81-877 Sopot

z dopiskiem "ZWROTY"