• Start
  • Blog
  • Jak szybko i bezpiecznie odesłać nietrafione zamówienie do Rare Everywhere?

Jak szybko i bezpiecznie odesłać nietrafione zamówienie do Rare Everywhere?

Masz pytania dotyczące tego, ile dni masz na zwrot do Rare Everywhere? A może interesuje cię, jak właściwie spakować i odesłać zamówienie? Znajdujesz się we właściwym miejscu, ponieważ w poniższym artykule udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów produktów. Ponadto zapewniamy, że odesłanie zamówienia do Rare Everywhere jest całkowicie bezpieczne i szybkie. Jeśli nie masz dużego doświadczenia w zwracaniu zamówień internetowych, nie musisz się martwić, ponieważ dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty łatwo i bezproblemowo nadasz swoją paczkę ze zwrotem. Nasz poradnik został stworzony specjalnie dla ciebie. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z tekstem, aby poznać wszystkie tajniki poprawnego nadawania zwrotów.

Co oferuje sklep Rare Everywhere?

Rare Everywhere to sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży bluz, koszulek oraz akcesoriów. Oferta sklepu obejmuje bluzy z kapturem, koszule i czapki w głównie ciemnych kolorach. Charakterystyczną cechą sklepu jest utrzymanie całej kolekcji ubrań w barwach czerni i szarości, z delikatnymi nadrukami. Ubrania szyte są w stylu unisex, więc pasują na większość różnorodnych sylwetek.

Jak dokonać wymiany nietrafionego zamówienia?

Możliwa  jest wymiana produktów w ciągu 30 dni od daty zakupu. Rzeczy przeznaczone do wymiany nie mogą wykazywać żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń ani braku metek. Aby dokonać wymiany, należy wypełnić formularz wymiany, podając wszystkie niezbędne informacje, takie jak imię i nazwisko, numer zamówienia, rodzaj wymiany oraz numer konta bankowego.

Jak krok po kroku nadać paczkę do Rare Everywhere?

Nasza platforma Wygodne Zwroty umożliwa bezpieczny i bezproblemowy zwrot nietrafionego zamówienia. Poniżej zamieszczamy instrukcję rejestracji zwrotu w systemie i nadania paczki:

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Rare Everywhere. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Ile jest dni na zwrot zamówienia do Rare Everywhere?

Każdy klient ma możliwość zwrócenia przesyłki w ciągu 30 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Ważne jest, aby zwracane produkty były kompletnie nieuszkodzone i niezniszczone. Konieczne jest, aby zachowały wszystkie oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia higieniczne. W paczce musi być dołączony formularz odstąpienia od umowy, który należy wydrukować i wypełnić czytelnie. Ponadto należy dołączyć paragon, fakturę lub inne potwierdzenie płatności.

Na jaki adres odesłać zamówienie?

Zamówienie należy zaadresować na Rare Everywhere - magazyn, Rysia 6, 87-816 Wloclawek. Numer kontaktowy +48 517 678 587.

Ile trzeba czekać na zwrot wydanych środków?

Zwroty środków za zamówienia są przetwarzane w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania paczki przez sklep. Proces zwrotu przez konkretny bank może wymagać pewnego czasu. Jeśli po upływie 10 dni nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, zaleca się skontaktowanie się z obsługą sklepu pod adresem contact@rareeverywhere.com. Rozpatrzenie sprawy powinno nastąpić maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Rare Everywhere 

Na stronie internetowej sklepu Rare Everywhere znajduje się zakładka "Kontakt" w lewym dolnym rogu, umożliwiająca skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta w celu konsultacji związanych z konkretnymi zamówieniami.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Rare Everywhere, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę