jak nadac zwrot do skelpu gemre

Jak nadać zwrot do sklepu Gemre?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.01.2024

Zakupy online są już nieodłączną częścią naszego codziennego życia. Preferujemy tę formę zakupów, ponieważ znacznie oszczędza czas i umożliwia spokojne zapoznanie się z ofertą danego sklepu. Wybierając zakupy przez internet, należy jednak pamiętać, że to, co zamówimy, nie zawsze może spełnić nasze oczekiwania. Jeżeli przytrafi ci się taka sytuacja, skorzystaj z naszej platformy Wygodne Zwroty. Strona ta w swojej bazie posiada już ponad 10 tysięcy sklepów, a tym sklep Gemre. Zajrzyj do artykułu, by zobaczyć, jak skorzystać z platformy i jak dzięki niej bezpiecznie zwrócić zamówienie.

Jakie produkty podlegają zwrotowi do sklepu Gemre?

Dokonując zakupów w sklepie internetowym Gemre możliwe jest zwrócenie  wszystkich produktów, które nie wykazują żadnych śladów użytkowania, w terminie 30 dni od daty dostarczenia przesyłki. Towary podlegające zwrotowi muszą zachować wszystkie pierwotne etykiety oraz, jeśli takowe były, wszelkie zabezpieczenia. Warto zachować ostrożność podczas przymierzania produktów, zwłaszcza jeśli nie jesteśmy pewni, czy dany przedmiot zostanie ostatecznie zakupiony.

Jak nadać zwrot krok po kroku dzięki Wygodnym Zwrotom?

Pozostań na stronie i wykonaj poniższe kroki, aby zarejestrować swój zwrot:

KROK 1: Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar. Następnie kliknij przycisk NADAJ ZWROT;

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Czy w sklepie Gemre można dokonać wymiany lub reklamacji?

Tak, można. W przypadku wymiany należy postępować tak samo jak podczas procedury zwrotu. Również należy wypełnić formularz - wydrukowany lub napisany odręcznie według wzoru. Jeżeli klient zauważył jakieś wady mechanicznie, które nie zostały spowodowane przez niego lub ma inny powód reklamacji może w tej sprawie skontaktować się ze sklepem za pomocą adresu e-mail: kontakt@gemre.com.pl. W tym przypadku także należy skorzystać z formularza zwrotu.

Przydane informacje dotyczące zwrotów

Sklep zastrzega sobie to, że nie przyjmuje przesyłek dostarczanych bezpośrednio do paczkomatów. Należy, więc adresować zwrot do siedziby sklepu. Nieodebrane również będą paczki wysyłanie za pobraniem. W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z infolinią czynną od poniedziałku do piątku od 8 do 16 na podany numer telefonu: 22 598 70 20. 

W jaki sposób zapakować zwrot, by bezpiecznie dotarł do siedziby sklepu?

Do spakowania zwrotu możesz ponownie wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Wcześniej usuń wszelkie nieaktualne etykiety. Kompletne produkty umieść w pudełku wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zaklej pudełko taśmą i ewentualnie umieść dodatkowo w foliopaku, który zabezpieczy paczkę przed przemoczeniem i innymi uszkodzeniami.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu GEMRE, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę