• Start
  • Blog
  • Jak nadać przesyłkę ze zwrotem do Kulig?
Jak nadać przesyłkę ze zwrotem do Kulig?

Jak nadać przesyłkę ze zwrotem do Kulig?

Masz pytania dotyczące tego, ile dni masz na zwrot do Kulig? A może interesuje cię, jak właściwie spakować i odesłać zamówienie? Znajdujesz się we właściwym miejscu, ponieważ w poniższym artykule udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów produktów. Ponadto zapewniamy, że odesłanie zamówienia do Kulig jest całkowicie bezpieczne i szybkie. Jeśli nie masz dużego doświadczenia w zwracaniu zamówień internetowych, nie musisz się martwić, ponieważ dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty bezpiecznie odeślesz nietrafione zamówienie. Nasz poradnik został stworzony specjalnie dla ciebie. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z tekstem, aby poznać wszystkie tajniki poprawnego nadawania zwrotów.

Czym charakteryzuje się marka Kulig?

Marka Kulig zaistniała na rynku już w 1990 roku. Dzięki konsekwentnej pracy zdobyła szerokie grono klientów. W swoim asortymencie oferuje wysokiej jakości buty skórzane dla kobiet i mężczyzn, wyróżniające się wyjątkowym stylem, doskonałą jakością oraz szczegółową dbałością o detale. Misją marki jest nie tylko zapewnienie klientom doskonałego komfortu noszenia, ale również śledzenie najnowszych trendów modowych poprzez wprowadzanie oryginalnych wzorów, kolorów oraz faktur skór. 

Jak złożyć reklamację?

Jeśli chcesz złożyć reklamację zamówienia, wykonaj następujące kroki: 

  1. Spakuj przedmioty, które chcesz reklamować. 
  2. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej sklepu. Umieść paragon potwierdzający zakup w paczce. 
  3. Zaadresuj paczkę i nadaj ją. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku odrzucenia reklamacji sklep niezwłocznie poinformuje cię tej o decyzji.

Jak krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem?

Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty bezpiecznie nadasz swoją paczkę zwrotną. Sprawdź poniższą instrukcję i zarejestruj swój zwrot w systemie:

ETAP 1: Na stronie Wygodne Zwroty wpisz w wyszukiwarce Kulig;

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych. 

Jak spakować zamówienie zwrotne?

Umieść zamówienie zwrotne w kartonie o odpowiedniej wielkości, tak aby wszystkie zwracane produkty mogły się swobodnie w nim zmieścić. Włóż do środka wypełniony formularz zwrotu, dostępny na stronie internetowej sklepu, oraz paragon potwierdzający zakup. Upewnij się, że w paczce znajdują się wszystkie oryginalne produkty. Gdy wszystko jest odpowiednio spakowane, dokładnie zabezpiecz przesyłkę za pomocą szerokiej taśmy.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Produkty podlegające zwrotowi muszą być w idealnym stanie. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne metki i ewentualne zabezpieczenia. Nie mogą wykazywać śladów użytkowania, prania, uszkodzeń ani wyczuwalnych zapachów. Sugerowane jest przymierzanie obuwia na czystej i suchej powierzchni, na przykład na wykładzinie, aby uniknąć zarysowań lub innych niepożądanych uszkodzeń.

Kontakt do Kulig

W razie ewentualnych pytań dotyczących zamówienia lub asortymentu możesz skontaktować się ze sklepem Kulig za pomocą infolinii czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, dzwoniąc pod numer 786 111 759, lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@kulig.pl.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu kulig, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę