• Start
  • Blog
  • Jak nadać paczkę zwrotną do sklepu Lidl? O czym pamiętać?
jak zrobić zwrot do lidla

Jak nadać paczkę zwrotną do sklepu Lidl? O czym pamiętać?

Nadawanie paczek zwrotnych jest łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Preferujemy zakupy online, doceniając wygodę oraz oszczędność czasu. Sklepy internetowe oferują nam szeroki wybór produktów, co pozwala zaspokoić nie tylko nasze własne potrzeby, ale także oczekiwania osób bliskich. Jeśli niestety zakupione rzeczy nie spełnią naszych oczekiwań lub prezent okaże się nieodpowiedni, każdy ma możliwość jego zwrotu. Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty odeślesz swoją paczkę w zaledwie kilka minut bez konieczności drukowania etykiety zwrotnej. W swojej bazie posiadamy już ponad 10 tysięcy sklepów, a w tym sklep Lidl. O szczegółach zwrotu opowiemy ci w poniższym artykule. Znajdziesz w nim odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące odsyłania paczek, abyś mógł bez obaw i problemów zwrócić przesyłkę. Przeczytaj nasz artykuł i nadaj zwrot do Lidla szybko i wygodnie.

Co znajdziemy na stronie internetowej sklepu Lidl?

Sklep sieci Lidl jest powszechnie znany. W ich sklepie internetowym oferują szeroki wybór artykułów do codziennego użytku, takich jak wyposażenie kuchni (akcesoria kuchenne, małe AGD, naczynia i sztućce, duże AGD), elementy wyposażenia domu, akcesoria do ogrodu i balkonu  (meble ogrodowe, oświetlenie i dekoracje ogrodowe, place zabaw, domki i baseny). Dodatkowo mają w ofercie produkty dla dzieci (zabawki, ubrania, przybory szkolne) i artykuły do pielęgnacji niemowląt (pieluchy i pantsy Lupilu), a także dla osób dbających o zdrowy styl życia. W dziale Sport i Wypoczynek znajdziemy artykuły dla fanów aktywnego spędzania czasu. Bogactwo asortymentu sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wysoka jakość towarów w przystępnych cenach przyciąga nowych klientów, którzy doceniają różnorodność produktów i często pozostają lojalni wobec marki Lidl.

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Klienci korzystający ze sklepu internetowego Lidl mogą zwrócić produkty, które nie spełniają ich oczekiwań w określonym czasie. Możliwość zwrotu obowiązuje przez 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.

Jak krok po kroku nadać paczkę zwrotną?

Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty szybko i bezpiecznie odeślesz nietrafione zamówienie. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby bezproblemowo nadać paczkę ze zwrotem:

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Lidl. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Czego nie można zwrócić?

W sklepie internetowym Lidl nie można zwracać produktów, które wykazują ślady użytkowania. Wszystkie zwracane przedmioty muszą pozostawać w nienaruszonym stanie i posiadać wszystkie oryginalne metki oraz dodatkowe zabezpieczenia, jeśli takie istnieją. Jakiekolwiek modyfikacje wskazujące na nieprawidłowe użytkowanie produktów mogą spowodować odmowę zwrotu przez obsługę sklepu.

Jak poprawnie spakować zamówienie przeznaczone do zwrotu?

Przygotuj produkty, które planujesz zwrócić, upewniając się, że są one kompletnie i nieuszkodzone. Możesz użyć do zwrotu oryginalnego opakowania lub kartonowego pudełka, papierowej torby lub nawet foliopaku. Istotne jest, aby produkty zostały solidnie zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu. Zaleca się dokładne zabezpieczenie ich za pomocą szerokiej taśmy klejącej lub owinięcie stretchem. 

Jaki jest adres zwrotu?

Przesyłkę ze zwrotem zaadresuj na Rhenus Logisics S.A., ul. Batorego 6, 05-870 Pass/ k. Błonia.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówień, asortymentu lub zwrotów, sklep Lidl udostępnia dedykowaną platformę do komunikacji z klientami. Portal Obsługi Klienta jest miejscem, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania i rozwiejesz swoje wątpliwości.

Jakie opcje płatności dostępne są na stronie?

Na stronie internetowej sklepu Lidl jest dostępnych aż pięć form płatności. Oto one:

  • przy użyciu karty płatniczej ;
  • przelewem
  • za pomocą BLIK,
  • przy użyciu Google Pay;
  • przy użyciu Apple Pay

Dzięki różnorodności w wyborze każdy klient może dostosować formę płatności za zamówienie według własnych potrzeb.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Lidl, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę