• Start
  • Blog
  • Jak nadać paczkę ze zwrotem do butiku Luisso?
jak zrobić zwrot do Luisso

Jak nadać paczkę ze zwrotem do butiku Luisso?

Lubisz kupować nowe rzeczy przez internet? W takim razie praktycznie pewne jest, że zdarzy Ci się trafić na produkt, który będziesz chciała zwrócić, jako że na odległość łatwo jest o pomyłki wynikające z braku pewności, jak dana rzecz będzie wyglądała w rzeczywistości. Na szczęście odesłanie niepasujących produktów dziś nie jest już niczym trudnym. Istnieją gotowe rozwiązania, które dodatkowo ułatwiają ten proces, takie jak nasza platforma Wygodne Zwroty. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak działają zwroty w butiku Luisso i jak możesz łatwo i szybko nadać paczkę zwrotną do tego sklepu.

Jakie produkty obejmuje prawo zwrotu?

Główna zasada odnośnie towaru, który nadaje się do zwrotu, jest zasadniczo taka sama w różnych sklepach internetowych - odsyłać można tylko produkty nienaruszone. To znaczy, że towar, który zwracasz, nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być w żaden sposób uszkodzony. Produkty muszą również posiadać oryginalne metki oraz wszelkie bonusy bądź akcesoria, które do nich dołączono. Sklep Luisso nie wyróżnia żadnych produktów, których nie obejmuje prawo zwrotu lub które można zwrócić tylko pod pewnymi warunkami, dlatego jeśli Twój towar jest zachowany w idealnym stanie, spokojnie możesz go odesłać do sklepu i oczekiwać pełnego zwrotu pieniędzy za jego zakup.

Jak zaadresować paczkę do Luisso?

Swoją paczkę ze zwrotem adresuj bezpośrednio na adres sklepu:

Sklep Lou Lou

Ul. Wetmańskiego 27a

09-300 Żuromin

Miej na uwadze, że zwrotu należy dokonać przed upływem 14 dni od daty odebrania zamówienia oraz że zwroty kierowane na inny adres niż powyższy, np. do paczkomatów, nie zostaną odebrane. Sklep nie odbiera również przesyłek nadanych za pobraniem. Klient ponosi wszystkie koszty związane z nadaniem paczki.

Co trzeba dołączyć do paczki ze zwrotem Luisso?

Zanim zapakujesz produkty do zwrotu Luisso, pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, który to znajdziesz na stronie internetowej sprzedawcy. Formularz jest potrzebny do prawidłowego przetworzenia Twojego zwrotu, jako że zawiera istotne w tym procesie informacje, takie jak numer Twojego zamówienia, nazwy odsyłanych produktów czy numer konta, na które sklep zwróci należnosci za oddany towar. Czytelnie wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami. Nie zapomnij, aby w przesyłce znalazł się również dowód zakupu w formie paragonu.

Jak nadać zwrot Luisso - krok po kroku

Nasza platforma Wygodne Zwroty pozwala na sprawne nadanie paczki do kilku tysięcy sklepów działających w Polsce. Możesz nadać swoją przesyłkę w pomocą wybranej firmy kurierskiej, rejestrując ją w naszym systemie w jedynie kilku prostych krokach:

  1. Pozostań na naszej stronie i wyszukaj nazwę sklepu, który Cię interesuje, aby rozpocząć proces rejestracji przesyłki,
  2. Uzupełnij formularz na stronie potrzebnymi danymi oraz dokonaj wyboru firmy kurierskiej do obsługi zwrotu,
  3. Opłać koszt nadania swojej przesyłki,
  4. Zanieś swoją paczkę do wybranego punktu zwrotu - możesz wybierać spośród 44 tysięcy lokalizacji na terenie całego kraju,
  5. Czekaj na zwrot środków za odesłany towar.

Kiedy nastąpi zwrot środków za zakup?

Czas, jaki sprzedawcy mają na dokonanie zwrotu kosztów za odesłany towar, wynosi maksymalnie 14 dni. Zazwyczaj pieniądze powinny do Ciebie trafić już po kilku dniach od daty nadania paczki, jednak czas ten może się wydłużyć, jako że sprzedawca ma prawo, aby zweryfikować stan dostarczonego produktu przed dokonaniem zwrotu pieniędzy.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu luisso, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę