• Start
  • Blog
  • Jak bezpiecznie zwrócić zamówienie do Fasoni?
jak zrobić zwrot do Fasoni

Jak bezpiecznie zwrócić zamówienie do Fasoni?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.03.2024

Wygodna polityka zwrotów sprawiła, że nie boimy się również dokonywać zwrotów. Jednak jeśli nadal masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące paczek zwrotnych, nie wiesz, ile czasu masz na dokonanie zwrotu lub zastanawiasz się, jakie produkty można zwrócić, to jesteś we właściwym miejscu. W niniejszym artykule przedstawimy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące odsyłania paczek. Zachęcamy także do skorzystania z naszej platformy Wygodne Zwroty, dzięki której bezpiecznie odeślesz swoje zamówienie i szybko odzyskasz wydane środki. Przekonaj się sam!

Co znajdziemy w sklepie internetowym Fasoni?

Fasoni to sklep stworzony z myślą o kobietach. W ofercie znajduje się szeroki wybór odzieży, takiej jak sukienki, spódnice, koszule oraz dodatków i odzieży wierzchniej, takich jak kurtki, które są odpowiednie na różne pory roku. Marka stara się spełniać oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek, dostosowując produkty do ich potrzeb.

Ile jest dni na zwrot zamówienia do Fasoni?

Każdemu klientowi przysługuje możliwość odesłania nietrafionego zamówienia. W ciągu 30 dni od dnia dostarczenia paczki można dokonać jego zwrotu.

Jaki jest adres zwrotu produktów do Fasoni?

Klienci zwracający zamówienie muszą kierować je na: Fasoni.pl ul. Północna 7 08-106 Zbuczyn. 

Jakie produkty można zwrócić?

Produkty podlegające zwrotowi muszą być w idealnym stanie i kompletne. Rzeczy powinny mieć przyczepione oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Artykuły nie mogą wykazywać żadnych śladów nieprawidłowego użytkowania, uszkodzeń, zniszczeń, plam ani wyczuwalnego zapachu perfum.

O czym pamiętać pakując zamówienie zwrotne?

Aby dokonać zwrotu, należy spakować produkty w kartonowe opakowanie. Umieść w nim nieużywaną zawartość wraz ze wszystkimi oryginalnymi metkami. Nie zapomnij o wypełnieniu formularza zwrotu i dołączeniu go do paczki. Dodatkowo upewnij się, że w przesyłce znajduje się potwierdzenie złożenia zamówienia w postaci paragonu lub faktury. Na zakończenie odpowiednio zabezpiecz paczkę szeroką taśmą.

Jakie produkty można wymienić w sklepie Fasoni?

Możliwość wymiany produktu istnieje przez 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Można wymienić nieużywany produkt na inny fason, rozmiar, kolor, a nawet na zupełnie inny model niż ten, który obecnie posiadasz.

Jak krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby nadać paczkę ze zwrotem do sklepu internetowego Fasoni:

ETAP 1: Na stronie Wygodne Zwroty wpisz w wyszukiwarce Fasoni;

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków.

Ile trzeba czekać na zwrot wydanych pieniędzy?

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. Pamiętaj, że zwrotów nie można nadawać bezpośrednio do paczkomatów oraz za pobraniem. Nadawaj wyłącznie do siedziby sklepu na podany adres.

Kontakt do sklepu Fasoni

Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej asortymentu, wymiany, reklamacji lub zwrotów, zachęcamy do skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@fasoni.pl lub numerem telefonu: 22 22 87 099. Infolinia jest dostępna w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu fasoni, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę