• Start
  • Blog
  • Jak bezpiecznie odesłać paczkę do sklepu Klasyczne Buty?

Jak bezpiecznie odesłać paczkę do sklepu Klasyczne Buty?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 29.01.2024

Kiedy dokonujemy zakupów online, zawsze musimy się liczyć z możliwością, że produkt może nie spełnić naszych oczekiwań, a dopasowanie rozmiaru okaże się być wyzwaniem. Dzięki dynamicznemu postępowi technologii proces zwrotu do sklepu Klasyczne Buty jest szybki i bezproblemowy. Wystarczy, że skorzystasz z naszej platformy Wygodne Zwroty, która oferuje klientom naprawdę łatwe formy odesłania niechcianego zamówienia. Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje na temat procedury zwrotów i rozwiać wszelkie pytania nagromadzone w twojej głowie, serdecznie zapraszamy do lektury naszego artykułu!

Co oferuje sklep internetowy Klasyczne Buty?

Sklep klasyczne buty oferuje swoim klientom obuwie najwyższej jakości. Znajdziemy tam wiele modeli klasycznych, skórzanych butów dla kobiet oraz mężczyzn. Oprócz bogatego asortymentu dowiemy się jak odpowiednio dbać o tego rodzaju obuwie, a także znajdziemy usługi szewskie, dzięki którym możemy szybko naprawić szkody. Sklep ten jednak to nie tylko buty, ale również ubrania i akcesoria. Zakupimy tam kurtki, koszulki polo, spodnie lub swetry. Panowie zaopatrzą się w krawaty czy poszetki, a panie w czapki lub torebki.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem należy zapakować w dobrej jakości karton. Można ponownie użyć opakowania, w którym otrzymaliśmy zamówienie, wcześniej usuwając stare etykiety. Upewnij się, że wszystkie produkty posiadają wszystkie oryginalne metki oraz nie posiadają żadnych uszkodzeń czy śladów użytkowania. Zaklej paczkę najlepiej szeroką taśmą i odpowiednio zaadresuj.

Ile jest dni na zwrot i co podlega zwrotowi?

Każdy klient sklepu Klasyczne Buty ma 14 dni na zwrot zamówienia bez konieczności podawania przyczyny. Wcześniej należy poinformować sklep o chęci zwrotu produktu na adres e-mail: zwroty@klasycznebuty.pl.

Zwrotowi podlegają produkty bez nieprawidłowych śladów użytkowania, uszkodzeń, plam czy braku oryginalnych metek. Należy o tym pamiętać przymierzając obuwie czy ubrania. W przypadku, gdy obsługa sklepu zauważy nieprawidłowy wygląd towaru może odrzucić zwrot.

Jak krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem?

Dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty zarejestrujesz zwrot w zaledwie kilka minut i nadasz go w dowolnym miejscu. Sprawdź poniższą instrukcję i odeślij nietrafione zamówienie:

KROK 1: Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar. Następnie kliknij przycisk NADAJ ZWROT;

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres zwrotu, na który należy odesłać paczkę ze zwrotem do sklepu Klasyczne Buty to: Klasycznebuty.pl, ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu Sklep.klasycznebuty, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę