• Start
  • Blog
  • Gym Hero zwrot - jak bezpiecznie dokonać zwrotu do Gym Hero?
jak zrobić zwrot do Gym Hero

Gym Hero zwrot - jak bezpiecznie dokonać zwrotu do Gym Hero?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 28.03.2024

Złe doświadczenia związane ze zwrotami zakupów online mogą budzić pewne obawy. Ale my chcielibyśmy zapewnić, że nasze metody zawsze przynoszą skuteczne rezultaty. Wszystko dzięki platformie Wygodne Zwroty, ponieważ na tej stronie łatwo zarejestrujesz swój zwrot, a następnie nadasz go w wybranym przez ciebie punkcie. Wystarczy, że przeczytasz nasz artykuł, aby przekonać się, że proces zwrotu do Gym Hero jest całkowicie bezproblemowy i łatwy w realizacji. Zachęcamy do lektury!

Jaki jest cel marki Gym Hero?

Marka Gym Hero została założona w 2015 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na artykuły związane ze sportem. Jej celem jest nie tylko tworzenie wysokiej jakości i atrakcyjnych wizualnie produktów, ale również inspiracja oraz motywacja do osiągania osobistych celów. Dzięki połączeniu wiedzy i pasji marka cieszy się uznaniem i popularnością wśród swoich klientów. Gym Hero oferuje szeroki wybór odzieży sportowej oraz akcesoriów niezbędnych do aktywności fizycznej. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą sklepu internetowego i inspiracji do dbania o zdrowie oraz formę fizyczną.

Co w przypadku braku możliwości wymiany towaru?

Sklep nie zapewnia, że model i rozmiar, na które klient będzie chciał wymienić towar, będą stale dostępne. Z tego powodu zaleca się zwrócenie produktu, który nie spełnia oczekiwań, i ponowne złożenie zamówienia, o ile przedmiot nadal jest dostępny na stronie internetowej Gym Hero.

W jaki sposób można złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej instrukcji:

  1. Odszukaj zakładkę Złóż reklamację; wpisz adres e-mail, za pomocą którego dokonałeś zamówienia oraz token, znajdujący się w mailu potwierdzającym zakup;
  2. Naciśnij Zwróć produkty i następnie zaznacz te, które chcesz zareklamować;
  3. W miejscu na komentarz umieść opis, dotyczący wady i formę, jaka twoja reklamacja powinna być rozpatrzona - taki sam nowy model lub zwrot środków;
  4. Kliknij Zwróć produkty, a następnie do przesyłki z reklamacją włóż numer zamówienie z dopiskiem REKLAMACJA:
  5. Odeślij paczkę na adres: GYM HERO, ul. Słowikowskiego 81, 05-090 Raszyn, Hala 4, Brama 5.

Reklamacja zostanie przyjęta i rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. Paczki wysłane bezpośrednio do paczkomatu czy za pobraniem nie zostaną odebrane.

Jaki jest czas zwrotu zamówienia?

Każdemu klientowi przysługuje czas na zwrot nietrafionego zamówienia. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki można dokonać jego zwrotu.

Jak zapakować zwracane zamówienie?

Przygotuj zamówienie do zwrotu, pakując je w dowolne odpowiednie opakowanie. Możesz użyć tego samego, w którym otrzymałeś produkty, jednak upewnij się, że usunięto wszystkie poprzednie etykiety. Włóż do niego kompletny zestaw produktów wraz z numerem zamówienia i oznaczeniem "ZWROT". Dodatkowo zabezpiecz paczkę szeroką taśmą klejącą, stretchem lub foliopakiem, aby chronić ją przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Zwrot dotyczy tylko produktów, które nie noszą śladów użytkowania i zachowują oryginalne metki oraz foliowe opakowania. W przypadku zwrócenia przedmiotów zabrudzonych lub noszących ślady użytkowania, kwota zwrotu zostanie zmniejszona o koszt naprawy produktu, umożliwiający jego ponowną sprzedaż. 

Sklep określa przykładowe kwoty obniżenia zwrotu w przypadku braku metki (10 zł brutto), braku foliowego opakowania (10 zł brutto) oraz obecności zabrudzeń lub widocznych śladów użytkowania (35 zł brutto).

Jak krok po kroku nadać zwrot do Gym Hero?

Za pomocą Wygodnych Zwrotów bezpiecznie nadasz swoją paczkę z nietrafionym zamówieniem. Sprawdź naszą instrukcję i nadaj swój zwrot:

ETAP 1: Na stronie Wygodne Zwroty wpisz w wyszukiwarce sklep Gym Hero;

ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj opłatę za przesyłkę. W formularzu wystarczy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, udzielić swoich danych i uregulować opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 

ETAP 3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Przynieś swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

ETAP 4: Oczekuj na zwrot środków, które w ciągu 14 dni powinny trafić na twoje konto.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu gymhero, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę