ForPro zwroty

ForPro zwroty - jak zwrócić zakupy do ForPro?

Zakupy internetowe towarzyszą nam niemal codziennie, w konsekwencji tego może trafić się produkt, który nie do końca spełni nasze oczekiwania. Z pomocą przychodzą platformy, które pomogą nam dokonać szybkiego i łatwego zwrotu. Nasza strona Wygodne Zwroty oferuje zwroty do ponad 10 tys. sklepów, w tym ForPro. Wejdź na stronę wygodnezwroty.pl i sprawdź jakie to proste.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu ForPro, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Jakie produkty można zwrócić?

Aby dokonać zwrotu do ForPro, produkty muszą być w nienaruszonym stanie, bez żadnych uszkodzeń, plam lub deformacji. Ważne są również metki i oryginalne opakowania, które zachowują nowość zakupionych produktów. Niezastosowanie się do tych wytycznych może skutkować odmową przyjęcia zwróconej przesyłki. 

Jak nadać zwrot do ForPro?

Nadanie zwrotu do ForPro umożliwi ci nasza platforma Wygodne Zwroty. Na zwrot swoich produktów masz 14 dni od daty otrzymania paczki. Pamiętaj, by we wnętrzu przesyłki znalazł się formularz zwrotu wraz z podaną przyczyną, przez którą zwracasz swoje zamówienie.

ForPro zwroty - jak krok po kroku nadać zwrot do ForPro?

Platforma Wygodne Zwroty gwarantuje ci bezproblemowe odesłanie twojej paczki w zaledwie kilka minut. 

  1. Wejdź na wygodnezwroty.pl i wyszukaj sklep ForPro, następnie naciśnij NADAJ ZWROT;
  2. przejdź do wypełnienia trójstopniowego formularza, w którym uzupełnisz swoje dane potrzebne do nadania zwrotu;
  3. wybierz formę wysyłki i opłać zwrot;
  4. zanieś paczkę do odpowiedniego punktu nadania i oczekuj zwrotu pieniędzy.

Adres zwrotu do sklepu ForPro

Adres zwrotu do sklepu ForPro to:

ForPro, 

ul. Relaksowa 14J, 

02-796 Warszawa.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem do ForPro?

Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie. Jeżeli już nie posiadasz dedykowanego pudełka, zastąp je foliopakiem. Pamiętaj, aby ubrania, buty czy akcesoria posiadały oryginalne metki, nie nosiły żadnych śladów użytkowania oraz uszkodzeń. W innym przypadku zwrot może zostać nieuznany i nie otrzymasz zwrotu gotówki.