EverTrek zwrot - jak bezpiecznie odesłać zamówienie do EverTrek?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 24.01.2024

Zakupy online stały się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Rozległy wybór sklepów i bogata oferta przyciągają każdego, by wygodnie przeglądać i szukać odpowiednich produktów z domu czy z innego dogodnego dla nas miejsca. Ważne jest jednak pamiętanie o możliwości, że zakupione przedmioty mogą nie spełnić oczekiwań pod względem rzeczywistego rozmiaru lub po prostu nie będą odpowiadać naszym potrzebom. W takich sytuacjach każdej osobie pomoże nasza platforma Wygodne Zwroty, dzięki której szybko i bezproblemowo nadamy zwrot zamówienia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat procedury zwrotu towarów, zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu evertrek, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę

Jakie produkty można zwrócić do EverTrek?

Każdy klient korzystający z usług sklepu internetowego EverTrek ma prawo do zwrotu zamówienia bez konieczności podawania przyczyny w ciągu 90 dni od momentu odebrania paczki. Zwracane produkty muszą być w kompletnym stanie, bez żadnych uszkodzeń czy zniszczeń, oraz zachować oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Ubrania nie mogą być prane, w przeciwnym razie sklep może odmówić przyjęcia zwrotu. Ponadto sklep EverTrek umożliwia klientom wymianę produktu, jednak warto pamiętać, że ta opcja obejmuje jedynie wymianę na identyczny model - w innym kolorze lub rozmiarze.

Jak odesłać paczkę krok po kroku?

Paczkę ze zwrotem do EverTrek nadaj dzięki naszej platformie Wygodne Zwroty według poniższej instrukcji:

KROK 1: Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar. Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W jaki sposób zapakować zwrot do sklepu?

Najlepiej umieścić zwracane produkty w oryginalne opakowanie, w którym dostarczono paczkę, a następnie usunąć wszelkie stare etykiety. Ważne jest, aby nie niszczyć oryginalnych opakowań, w których zostało do nas dostarczone obuwie. Po zapakowaniu pełnego zwrotu, do paczki należy dołączyć dowód zakupu wraz z formularzem zwrotu. Całość można zapakować w stretch lub foliopak i nakleić etykietę zwrotu, lub zapisać odpowiedni kod zwrotu.