• Start
  • Blog
  • Czym warto się kierować podczas zwrotów sklepie All For Adventure?

Czym warto się kierować podczas zwrotów sklepie All For Adventure?

  • Wygodne Zwroty

    Wygodne Zwroty

  • zwroty
  • 2 min. czytania

  • 10.04.2024

Wszelkie zakupy niosą ze sobą pewne oczekiwania, jednak rzeczywistość często nie pokrywa się z naszymi nadziejami. W takich sytuacjach kluczowa jest klarowna polityka zwrotów i reklamacji w sklepie. Ten artykuł napisaliśmy z myślą o klientach sklepu All For Avdenture, aby mogli bez problemu zrozumieć te zasady. Jakie są ich prawa i obowiązki? Jak postępować w przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru lub złożenia reklamacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym tekście. Zapraszamy do lektury!

Zasady zwrotów w sklepie All For Adventure

Warunki zwrotów w sklepie All For Adventure są jasne i opierają się na aktualnych przepisach dotyczących praw konsumenta. Konsument, ma prawo do rezygnacji z umowy zawartej na odległość bez podawania powodu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Wystarczy przesłać odpowiednie oświadczenie, które może być przekazane drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą na wskazany adres. Termin ten zaczyna biec od momentu otrzymania produktu. Zwracany artykuł powinien być odesłany w nienaruszonym stanie. Zwrot powinien nastąpić nie później niż czternaście dni od złożenia oświadczenia. 

Procedura zwrotu do sklepu All For Adventure

Przy dokonywaniu zwrotów w sklepie All For Adventure istnieją dwa sposoby przejścia przez ten proces. Pierwszym z nich jest podjęcie działania za pośrednictwem naszej strony. Wygodne Zwroty pozwoli Ci w szybkim czasie odzyskać pieniądze. Pozostań na tej stronie i kliknij przycisk NADAJ ZWROT. Zostaniesz przekierowany do naszego formularza, w którym należy wypełnić kilka istotnych informacji. Określ sposób wysłania, opisz swoją sytuację, podaj swoje dane, zapakuj bezpiecznie produkt i zrealizuj proces. Oczekuj na pieniądze bez żadnych obaw, Wygodne Zwroty wszystkim się zajmą!


Drugą możliwością jest odesłanie artykułu w sposób tradycyjny. Zabezpiecz przesyłkę i upewnij się, że zawiera ona również formularz odstąpienia od umowy. Jeśli zdecydujesz się napisać go ręcznie, upewnij się, że zostały w nim zawarte informacje takie jak: numer zamówienia, Twoje imię, nazwisko oraz numer kontaktowy, pełny adres do wysyłki, dane dotyczące zwracanego produktu, takie jak model, rozmiar i kolor. Wyślij przedmiot na adres:

SPORTROOM - obsługa zwrotów i reklamacji, ul. 3 Maja 64/66 (budynek E), 93-408 Łódź. 

W celu przyspieszenia procesu zwrotu zaleca się umieszczenie krótkiej notatki na paczce, np. "A4A.PL - ZWROT: [NR_ZAMÓWIENIA]".

Co jeszcze warto mieć na uwadze?

Klient sklepu All For Adventure powinien pamiętać, że to on ponosi koszty przesyłki. Nie podlegają one również zwrotowi. Przesyłki wysłane za pobraniem, nadane przez paczkomat lub punkty odbiorów nie zostaną zaakceptowane. Zwrot środków odbywa się poprzez przelew na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Reklamacje w sklepie All For Adventure

Jeśli masz zamiar zgłosić reklamację, istnieje możliwość przesłania zawiadomienia drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą. Sklep może poprosić o dostarczenie produktu do głównej siedziby sklepu w celu jego oceny. Cały proces trwać będzie nie dłużej niż 14 dni. Należy pamiętać, że przesyłki pobraniowe nie zostaną przyjęte. Dane kontaktowe oraz adres do wysyłki to: kontakt@a4a.pl, SPORTROOM - obsługa zwrotów i reklamacji, ul. 3 Maja 64/66 (budynek E), 93-408 Łódź.

Jeśli już teraz chcesz nadać zwrot do sklepu All For Adventure, przejdź do formularza

1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

2

Utwórz przesyłkę zwrotną

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Określ, czy chcesz wydrukować etykietę