Wszystko, Co Warto Wiedzieć O Zwrotach W Sklepie Salomon

W sklepie internetowym Salomon zwroty możliwe są w terminie 30 dni. W okresie przedświątecznym klienci mogą liczyć na wydłużenie tego czasu. Oprócz tego konsumenci otrzymują darmową dostawę oraz minimum dwuletnią gwarancję jakości na zakupione produkty. Aby rozpocząć proces zwrotu należy wypełnić stosowny formularz, znajdujący się na stronie sklepu, by wygenerować etykietę zwrotną. Następnie konieczne jest odpowiednie zapakowanie produktów, najlepiej w ten sam karton, w którym konsument otrzymał zamówienie. Wydrukowaną etykietę zwrotną należy nakleić na opakowanie, a paczkę zanieść do najbliższego punktu odbioru. Lista punktów, w których można nadać zwrot jest dostępna na stronie internetowej sklepu w zakładce “Zwrot produktu”.

Odstąpienie Od Umowy W Sklepie Salomon

Odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie przy zachowaniu podanego przez sklep terminu. Zwracane produkty muszą być oryginalnie ometkowane i zapakowanie. Nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być kompletne. Zwrot noszonych i wypranych ubrań zostanie odrzucony. 

W przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient ma możliwość dokonania zwrotu w terminie 30 dni od otrzymania produktu. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z instrukcjami wysyłki. 

Po zarejestrowaniu przesyłki w magazynie firmy klient otrzymuje pełny zwrot środków w terminie 14 dni. Jest to ustawowo najdłuższy czas, w jakim sprzedawca powinien zwrócić pieniądze. 

W regulaminie sklepu można znaleźć informacje, że towary takie jak maski ochronne, bielizna, produkty spersonalizowane czy zestawy narciarskie oraz wiązania nie mogą zostać zwrócone. 

Zwroty w sklepie Salomon są bezpłatne. Po wypełnieniu formularza zwrotu klient otrzymuje opłaconą z góry etykietę, którą należy nakleić na przesyłkę zwrotną. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu należy wybrać opcję “Deklaruj zwrot” po wpisaniu adresu email i numeru zamówienia. 

W sklepie internetowym Salomon nie funkcjonuje wymiana produktów jako taka. Aby dokonać wymiany produktu na inny, ten nieodpowiedni powinien zostać zwrócony zgodnie z procedurą zwrotu, a klient powinien złożyć ponownie zamówienie, uwzględniając artykuły, które go interesują. Sklep Salomon dokona zwrotu środków za odesłane produkty w terminie 14 dni od momentu ich zarejestrowania w magazynie. 

Jeżeli konsument po otrzymaniu zamówienia stwierdził wadę produktu, powinien ją niezwłocznie zgłosić w centrum obsługi klienta lub poprzez formularz kontaktowy. Pracownik musi ustalić czy stwierdzona wada podlega warunkom gwarancyjnym.

Zwrot środków zostanie dokonany automatycznie w momencie otrzymania przesyłki zwrotnej i pozytywnej weryfikacji jej zawartości. Pieniądze zostaną odesłane w terminie 14 dni roboczych tą samą metodą, jaką została dokonana płatność podczas zakupu.

Zwrot zmontowanych nart nie jest możliwy, ponieważ jest to produkt spersonalizowany, który został wykonany na specjalne zamówienie klienta.

Instrukcja w jaki sposób odstąpić od umowy wraz z kodem zwrotu zostały dołączone do zamówienia. Klienci są zobowiązani odesłać produkty w oryginalnych opakowaniach wraz ze wszelkimi akcesoriami i gratisami. Jeżeli zwracane artykuły stanowią część kompletu, konieczne jest zwrócenie całości. 

Po wypełnieniu formularza zwrotu i wysłania go online, klient otrzyma drogą mailową potwierdzenie jego otrzymania przez sklep. Wówczas konsument jest zobowiązany do zwrócenia artykułów ujętych we wniosku, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od momentu przesłania wniosku.